Gooner87 Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Når jeg kjører bilen min drar den litt mot sidene. Jeg har snakket med en kompis som jobber som bilmekaniker. Han mener at jeg må få justert forstillingen på bilen. Noen som vet om hvor i Oslo/Akershus det er lønner seg å gjøre det, både lagt vekt på pris og kvalitet? På forhånd tusen takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Når jeg kjører bilen min drar den litt mot sidene. Jeg har snakket med en kompis som jobber som bilmekaniker. Han mener at jeg må få justert forstillingen på bilen. Noen som vet om hvor i Oslo/Akershus det er lønner seg å gjøre det, både lagt vekt på pris og kvalitet? Nesten ett hvilket som helst verksted kan gjøre dette for deg. Ring litt rundt. En anen ting, hvis du ikke har byttet noe i forstillinga, så kan den dårlige retningsstabiliteten komme av slitte endeledd e.l, og ikke kun er en justeringssak. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg