Iztrix Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Tenkte at siden det var et Sunny forum her da så kunne jeg legge ut noen bilder og litt forklaring av min Sunny. :) Det sitter en Sony Xplod spiller i med en Lightning Audio forsterker og 2x10" JBL gt4 subber og et Focal frontsett. Spilte 136.1 dB på et treff jeg var på :) Litt planer om og lakke noen fete motiver og bygge om grillen, noe utover det tror ikke jeg at jeg gidder på denna biln her. Håper på en del tilbakemeldinger :D Siter 1988 Nissan Sunny (Bilstereobil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Skjer med blå pels da? Jeg synes det hadde vært veldig mye bedre om du hadde trekt det i noe mer diskre. Og spiller det der virkelig bra? Blir det ikke jævlig mye bass? Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg