LanesRazor Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Hvor mange tommer er originalhøyttalerne til 230e w124?? hvor kan jeg få tak i slike.. trenger ikke å være original.. men samme størrelse slik at dem passer på de originale festene.. :) Siter Volvo S70 98' Subaru L1800i 89' 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Hvor mange tommer er originalhøyttalerne til 230e w124?? hvor kan jeg få tak i slike.. trenger ikke å være original.. men samme størrelse slik at dem passer på de originale festene.. :) Forran tror jeg det er 3,5 tommer:) Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Henrik Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 på min 300e gikk 10cm(3") elemnter rett neddi, husker ikke helt hva som er standar stemmer vell det han over her sier Siter Chevrolet Nova 1969 350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBHauk Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Høyttalerne i W124 har forskjellig størrelse alt etter om det er i dasjbord, frontdør, bakdør eller hattehylle. Ikke alle som er originallevert med høyttalere i dørene. Regner med at det er dasjbordhøyttalerne du snakker om siden de er levert i alle. De er 12 cm og begynner å bli vanskelige å få tak i, av kurante merker som alle kjenner til. Fikk selv tak i, brukt, noen som heter Caliber css124. De spiller helt kanon. Max. 150W, RMS 45W forankoblet en JL-Audio som de får RMS 75W fra. Søk på E-bay.de der er det alltid noen brukt og nye til ymse priser. Prøv her: http://search.ebay.de/lautsprecher-w124_W0QQfromZR40QQpqryZloudsprecherQ20w124 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205GTi Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Disse gikk rett inn i de originale hullene i min 124. Spiller bra nok til mitt bruk, og prisen er det heller ikke noe i veien med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBHauk Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Har hørt andre også som er fornøyd med de. Så løp og kjøp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg