Gå til innhold

Passat stv. Senking og 18"

Ranger emnet

BalleKnalle

Anbefalte innlegg

Tenker på senkesett og nye 18" alu på min stv vogn. Har på en måte sett meg ut Weitech settet til NBS, det senker vel 35/35? Det jeg lurer på da er om dette blir "hengeræv" på bilen? Er det noe jeg hater så er det biler som ser lavere ut bak enn framme....

Hvis dere har bilder av passelater med senk og felger post dem gjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med dekk er ofte smak og behag tror eg, ene året så kjøpte eg dyre Falken dekk, sporet som faen og ble fort slitt, og på vått så var de livsfarlige, så eg måtte bytte de, og hadde litt dårlig med penger da,så eg kjøpte noen billige dekk som eg bare skulle ha en liten stund, men disse nexen 3000 var faktisk så gode og bra at eg fortsette å kjøpe de, sporer lite og er ganske holdbare også, og når det gjelder støy så er det faktisk mindre enn falken der også, men skal man ha store dekk så lønner det seg nok å kjøpe de på ebay, eg fikk komplett felgpakke der til 6800kr med alt, 19", og dekkene der koster ca 2000 for 4, og ikke 2000 for ett som i norge, men da litt extra i frakt osv da, men vil da uansett bli mye billigere,

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

mmm liker og se stv med senk og felger det er så pent, kjører selv en skoda octavia stv som er gjort en del med, blanta annet 35/35mm senke sett og 225 40 18 og det trives jeg veldig godt med.. ta gjerne en titt på tråden min under her hvis dere vil :)

Bilde

nett13.jpg

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt det samme jeg lurer på..

..senket min til 30/30 i forgårs og er meget fornøyd med det,

men det ser helt idiot ut siden jeg har 205/60R15 på bilen..

..ønsker å sitte på 225/40R18 men er usikker på om det går?

Og btw. har jeg 5x112??

Har en 2002mod VW 3BG.

Hvor kjøpte du senkesettet ditt og pris? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider