VCE Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Er dette en bil det finnes noe særlig av her på berget? Jeg har kanskje mulighet til å overta en slik bil - hvis og når jeg orker å restaurere den... Skal prøve å skaffe noen bilder. :) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Ville tro det er en ganske sjelden bil... Har en 29 mod 2 d roadster her til platejobbing, å den er vel meget sjelden...:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Den her er "god" i karosseriet, men alt inni er morkent - den er ved et eller annet tidspunkt trekt med ull! Denne har en rekke 6'er. Det jeg har greid å finne på nettet, ble disse levert med rekke 4 og 6 - noen steder sies det også at de ble levert med rekke åtter, men... Tror det skal være en slik: Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Men for å dra hode ut av sanden, så kan en jo forsiktig si at å restaurere en slik er jobb for folk med MASSE tålmodighet...å ting tar tid...å er det treverk i danna bilen? DA har du eller noen litt å pusle med ville jeg tro :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Ingen anelse, det får tiden vise. Den står trygt og tørt i kjelleren i låven, slik den har stått i 20-30 år. Min far og onkel fikk den i fellesskap av en her i bygda - og ting som flere eier blir det ikke gjort noe med. :( Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Det er iallefall en god utfordring detta... men det tar tid å leite deler som regel, men ser ut til at det ender med at det er veien til målet som er det folk har mest morro av, for når bilen er ferdig handler de som regel ett nttt prosjekt... :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Den her er "god" i karosseriet, men alt inni er morkent - den er ved et eller annet tidspunkt trekt med ull! kan ikke noe for det men nå så jeg for meg strikkede sertetrekk med mariusgensermotiv..... :D fra spøk til halvor. hvis du er interesert og bilen er rimelig komplett så må det jo være en drøm å få overta noe sånt........ Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Bilen er i "god" stand og "komplett". :) Men det er en Blazer som må bli ferdig først. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg