Iversen88 Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Poenget med justerbar BTR på orginale dyser? Gir dem ikke maks med orginal regulator? Har en sånn på min. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Lader du nok skal det vel kunne forekomme bensinkutt og da har den jo en funksjon. En kompis slet med bensinkutt med en 230et motor han hadde og det forsvant med justerbar BTR:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Økes trykket over dysene så øker også mengden bensin som kommer ut, selv om åpningstiden er uforandret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Lader du nok skal det vel kunne forekomme bensinkutt og da har den jo en funksjon. En kompis slet med bensinkutt med en 230et motor han hadde og det forsvant med justerbar BTR:) bensinKUTT?! Eneste kuttet som forekommer på disse er på uchippede biler eller biler med trykkvakt. Eneste en justerbar btr vil hjelpe mot på originale dyser er å gi litt ekstra bensin på samme åpningstider slik at du klarer å trykke ut litt mer. Ingen optimal løsning altså. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Hvor får man kjøpt nye Bosch dyser da? Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 jeg har noen r-dyser liggende da. 465cc/3.8bar rundt 390 eller noe på 3bar. Husker ikke formelen. Disse brukes ofte sammen med 3"lmm på ET-sprut. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 jeg har noen r-dyser liggende da. 465cc/3.8bar rundt 390 eller noe på 3bar. Husker ikke formelen. Disse brukes ofte sammen med 3"lmm på ET-sprut. Mange laken vil du ha for dem da? Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 neiss... 1400kr+frakt for 4stk? Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Om jeg kjøper dem behøver jeg justerbar BTR da? Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Hvis du skal kjøre med det trykket den originale btr'en gir så trenger du jo ikke en som er justerbar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 de jeg selger skal jo gå på 3.8bar om det skal kjøres med 3"lmm ... Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Er det å få 3'' luftMENGDE måler da? Vet jeg burde få tak i lh 2.4 men det har jeg ikke... De dysene funger på orginal LMM? Bruker justerbar BTR på R dysene om jeg kjøper dem. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Er det å få 3'' luftMENGDE måler da? Vet jeg burde få tak i lh 2.4 men det har jeg ikke... De dysene funger på orginal LMM? Bruker justerbar BTR på R dysene om jeg kjøper dem. 3" hitlerklaffe får du tak i fra en e28 535 eller noe slikt og flytter over elektronikken fra din nåværende mengdemåler. Kjempeenkelt. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg