zckumling Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Hva slags lyspærer anbefaler dere ? Jeg har ikke peiling hva som står i nå, pærene sto i da jeg ribba lyktene på huggern.. jeg syns lysene er så svake.. elendig.. :) Gi meg tips ! vet ikke hva slags pærer jeg skal bruke Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Har du målt spenningsfall over hovedlysene dine? Kanskje du bør vurdere å kople over rele.. men da må du bytte lyspærer oftere, selv om du får noen meter lenger opplyst. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Mål spenningen, ellers er Philips Blue Vision pærene bra. Tycks jag iallefall... Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg