Gå til innhold

Effektanlegg til stv'en!

Veco!

Anbefalte innlegg

Hallo...

Skal ha mæ ny eksos no. Tenkte å gå for simons med dobbelt utblås. E vel ikke d med best kvalitet, men e billig å greit..

Men simons har bare utblås på begge sidene til Sedan, å jeg har stv.. eksosrørene går litt forskjellig på de to... Noen som veit om det er noe problem å tilpasse? ser d er en del som har kjøpt seg simons me utblås på hver side til stv..

Ride it or hide it... 15sec car..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo...

Skal ha mæ ny eksos no. Tenkte å gå for simons med dobbelt utblås. E vel ikke d med best kvalitet, men e billig å greit..

Men simons har bare utblås på begge sidene til Sedan, å jeg har stv.. eksosrørene går litt forskjellig på de to... Noen som veit om det er noe problem å tilpasse? ser d er en del som har kjøpt seg simons me utblås på hver side til stv..

DET E ET HELV... Å TILPASSE MYE SVEISING har eg hørt å kjøre moogose å supersprint på min 2.5v6 stv men va mye stress å montere det o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket simons kjøpte du? Det dobble til sedan?

Hvordan ble det modifisert?

Er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre dette da orginalt på min stv kommer eksosen fra midtpotta å går over venstre bærebru, mens på sedan kommer det fra midtpotta å går mellom bærebruene.. vis jeg ikke tar helt feil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bestilte til en sedan. Men var mye jobb å tilpasse annlegget ut bak. Betalte 4 høvdinger ferdig montert. Svendsen eksos påsto det var et helvete å tilpasse eksosen. Så jeg fikk vist en veldig grei pri, i forhold til tiden de har brukt. Anbefaler at du drar på svendsen eksos, og for et prisoverslag. De villle i dag, ha bygd det på frihånd. Var ekstra mye kødd med å tilpasse simons annlegget. Kappet i tillegg av eksoshalene på simons, og sveiset på 4" enderør. Bygg det i 2,5" får mest gromlyd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, hørtes ikke bra ut...

Blir noen tusen kroner ekstra for meg og dra til svendsen, da jeg bor så jævla mange mil ifra:P

-nei, får vel ta og bestille et dobbelt fra simons å heller legge meg ut på en del tilpassing:)

å vis d ikke går blir d solgt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider