MantaMan Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Nå er det en stund siden det er blitt gjort noe som helst på denne tråden:PMen det jeg kan fortelle, er at Mazdaen bare byr på flere of flere problemer. På vei til Rudskogen i Juli, røyk bærekula på venstre side på vei bort, og siden det tar 7 timer frem og tilbake, resulterte det i slark i styresnekka og to nedslitte Toyo Proxes TR1 :( Så jeg bestemte meg da for å kjøre opp tempoet på Mantagreia, og har nå en avtale til helgen :D Bilen er en GSI 87', hvit, og står i Sveio, bare to timer herfra :) Er bare gått 140 000 (eller 240 000?:P), så den bør være ganske strøken ;) Noen her med et godt øye som kan se litt på annonsen på meg og vurdere om det er for godt til å være sant? :P *Gleder seg til helga* Siter - 91' Volkswagen Corrado G60 (my precious...) - 90' Mazda 323F GT TC 16v (traspa etter innbrudd) - 87' Toyota Celica 1,6 GT TC 16v (garasjepynt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaMan Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Fant ut at det kansje er behjelpelig å legge ut linken til bilen om noen i det hele tatt skal gidde å hjelpe meg xD http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1978194;username= Siter - 91' Volkswagen Corrado G60 (my precious...) - 90' Mazda 323F GT TC 16v (traspa etter innbrudd) - 87' Toyota Celica 1,6 GT TC 16v (garasjepynt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Har du penger, KJØP!!! Ein av dei bedre Manta B du kan få kjøpe! Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaMan Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Ja det er jo planen da, skal i banken på torsdag og forsikre meg om at det er mulig^^, Håper det går i boks :D Får ikke sove om natta lengre :P Siter - 91' Volkswagen Corrado G60 (my precious...) - 90' Mazda 323F GT TC 16v (traspa etter innbrudd) - 87' Toyota Celica 1,6 GT TC 16v (garasjepynt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 lenge siden det har skjedd noe her ja... Den hvite mantaen som var tilsalgs, er den nye eigeren innpå dette forumet? sku hatt tak i han... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg