Mirus Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Originally posted by magzmod Hehe.. grattis med "riktig" senking på bilen! Hva med å vise noen bilder eller.no, før/etter? Jøss... postet omtrent det samme helt likt jo... Stilig! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Originally posted by famir Jøss... postet omtrent det samme helt likt jo... Stilig! :D Hehe... to sjeler om samme tanken eller.no :cool: Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 HA HA HA!!! Fjærnen til LilleGud er ikke god kjente!!! *ler* :cocain: :cocain: Le enda mer!!! Han får tilbake penga da! *Hva var det jeg sa!!! Lillegud!!!! * :cool: LE!!!!! hehehe! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 16, 2002 Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 :pisser: EIKER MOTORSHOP :ssip: :aug: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: BRENN I HELVETE :fire: :fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire:anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 dukenukem dukenukem dukenukem dukenukem :ratatatat onfiredevi onfiredevi onfiredevi onfiredevi :ratatatat dukenukem :fingers: :fingers: :fuckme2: :fuckme2: fucku fucku fucku angry angry angry :mad: :mad: :mad: :mad: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 hehe hahaaheheheheh he.... LE!!! :D Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 16, 2002 Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 så det som skjer nå er at jeg beholder disse fjærene på til jeg finner GODKJENTE fjærer MED papirer. bytter og sender disse iretur og får tilbake pengene mine ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 16, 2002 Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 vel... da ringte Aud fra eiker meg..... ER det du som har kjøpt fjærer til Nissan 100nx ??? ehh... ja det er meg ! Jah... var deg jeg snakka med i stad ikke sant ?? ja det stemmer... det har skjedd en feil... jeg har godkjennings papirene på Nissan fjærene her forran meg jeg ! har blanda sammen 2 personer... papirene er hos deg på tirsdag........ JA DE ER GODKJENTE!!!!!!!!!! *rive seg i håret* Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 Originally posted by LilleGud vel... da ringte Aud fra eiker meg..... ER det du som har kjøpt fjærer til Nissan 100nx ??? ehh... ja det er meg ! Jah... var deg jeg snakka med i stad ikke sant ?? ja det stemmer... det har skjedd en feil... jeg har godkjennings papirene på Nissan fjærene her forran meg jeg ! har blanda sammen 2 personer... papirene er hos deg på tirsdag........ JA DE ER GODKJENTE!!!!!!!!!! *rive seg i håret* Le enda mer!!! grinchy grinchy grinchy Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 16, 2002 Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 Originally posted by LilleGud vel... da ringte Aud fra eiker meg..... ER det du som har kjøpt fjærer til Nissan 100nx ??? ehh... ja det er meg ! Jah... var deg jeg snakka med i stad ikke sant ?? ja det stemmer... det har skjedd en feil... jeg har godkjennings papirene på Nissan fjærene her forran meg jeg ! har blanda sammen 2 personer... papirene er hos deg på tirsdag........ JA DE ER GODKJENTE!!!!!!!!!! *rive seg i håret* Grattis enda en gang da! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 16, 2002 Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 det skal ikke væra lett... men... Ta det med ro .... ting ordner seg ! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet August 17, 2002 Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 papirer på fjerene trenger man det da? gulp det har ikke jeg gitt :) Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 17, 2002 Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 Originally posted by LilleGud vel... da ringte Aud fra eiker meg..... ER det du som har kjøpt fjærer til Nissan 100nx ??? ehh... ja det er meg ! Jah... var deg jeg snakka med i stad ikke sant ?? ja det stemmer... det har skjedd en feil... jeg har godkjennings papirene på Nissan fjærene her forran meg jeg ! har blanda sammen 2 personer... papirene er hos deg på tirsdag........ JA DE ER GODKJENTE!!!!!!!!!! *rive seg i håret* Haha.. Du fikk iaf beskjed for du monterte enda et sett! :D Kul den "sinnaposten" din! lol lol lol Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg