Gå til innhold

Orginal gasser vs vebber 45mm

Ranger emnet


lotherington

Anbefalte innlegg

Riktig dyset Weber og trimkam vil bli gode greier :) Vær obs på at du ikke kan sette en 45m rett på og kjøre videre. Denne må dyses til din motor ellers vil gjerne motoren gå som en dass, gjerne med et alvorlig bensinforbruk!

Hvilket innsug er du da tenkt å bruke til dette? Gjelder det en eller to stk gassere, og hvilken type? DCOE?

 

 

Litt om Weber og kam HER.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gud.. Nå så du mange ord jeg ikke kjenner til:P kan du ta det på norsk? eller var det så norsk som det går an..?:p

 

Kan man sette en orginal gasser rett inn?

 

 

Det han prøver å si er at forgasseren må justeres for at motoren din skal gå riktig.

 

En Weber 45 DCOE passer heller ikke på orginal innsuget. På orginalforgasseren går luften ovenfra og ned innsuget, på en DCOE forgasser går luften sideveis inn i forgasseren og videre sideveis inn i innsuget

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår