Dr_S Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Dette bildet hadde underteksten : "Vi har fået specielt uddannet personale til servicering af klimaanlæg og vi har også erfaring med montering af nye og brugte klimaanlæg" Haha...han ser jo ikke ut som han er en dag eldre enn 13 ! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Tullprat! Han bare holder seg godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Hva er det "Trøste og Bære" synger: ..og jeg var siste gutt i klassen som fikk hår på tissetassen.... osv Sikkert bare litt sen i puberteten. Jeg så vel omtrent sånn ut da jeg var 22 tror jeg??? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Synse han ligner på gutten i IF reklamen jeg, på fabrikken der alt går galt.... HEY, LIGG UNNA DEN KNAPPEN DER!!! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 haha den var bra suggen:D Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 En som var kvalifisert til å gjøre jobben ville kanskje lagt no i mellom skjermen og slangene for å unngå riper...???? Joda, det er mange som får fagbrev her hjemme, men det er IKKE ALLE som skulle fått det! Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by Germanlook En som var kvalifisert til å gjøre jobben ville kanskje lagt no i mellom skjermen og slangene for å unngå riper...???? Joda, det er mange som får fagbrev her hjemme, men det er IKKE ALLE som skulle fått det! Det er mange som skulle hatt briller, men ikke alle har det. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by boXer Det er mange som skulle hatt briller, men ikke alle har det. ;) lol lol lol lol lol lol Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Hvis du ser på bildet, ser du skjermtrekk over skjermen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by boXer Det er mange som skulle hatt briller, men ikke alle har det. ;) Følg den røde slangen som ligger inntil fangeren..... ;-) Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohm Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by Germanlook Følg den røde slangen som ligger inntil fangeren..... ;-) Den som ligger i på den svarte (ulakkerte) plastlisten? Vet ikke helt hvor dårlig plast BMW bruker men kan ikke helt se for meg hvilken skade som den skulle lage. Siter Seat Leon 20VT 4, Ganske rask egentlig 82' Hilux sugediesel, treigere enn treigest ex A4 1.8 Q, treig som faen ex 80 2.2 Q, Ikke fullt så treig member of: Follogutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg