geirallan Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Trenger hjelp fra dere på forumet! Skal gjøre årets spøk på svigerfar, men for å få det til må jeg ha tak i en bot fra fotoboks som jeg kan redigere og legge inn bilder fra MIN fotoboks som fanget hans bil i ALT for stor hastighet på en veistrekke som han kjenner godt :) Er det noen av dere som er villige til å dele deres kjære bot med bilde med meg, så vil jeg være svært takknemmelig! Og kan love å oppdatere med reaksjon fra min kjære svigerfar som snart kommer hjem fra sjøen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Dessverre, planen din er umulig å gjennomføre. Bildet følger nemlig aldri boten. Man må møte på nærmeste politikammer for å få se bildet, og man får aldri utlevert bildet eller en kopi av dette. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirallan Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Det va som pokker! Men gjør jo saken lettere, hvis noen har fått en slik innkalling for kom på station, så kan æ kjør videre på den! Har desverre ikke blitt avbildet av boksen selv:( hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg