olorum Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Hei Har en 1999, v40, 1,6. Har egentlig lyst på noe sprekere for slappere en min kommer dem ikke. Hvilke alternativer har jeg? - Kan jeg på noen måte få mere "power"? - Må jeg evt. bytte motor? og hva innebærer egentlig det? (pris). - Er det mulig å trimme denne motoren? Som dere skjønner er jeg temmelig grønn på motor så tar alle svar med en stor takk! Oddmund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Hei Har en 1999, v40, 1,6. Har egentlig lyst på noe sprekere for slappere en min kommer dem ikke. Hvilke alternativer har jeg? - Kan jeg på noen måte få mere "power"? - Må jeg evt. bytte motor? og hva innebærer egentlig det? (pris). - Er det mulig å trimme denne motoren? Som dere skjønner er jeg temmelig grønn på motor så tar alle svar med en stor takk! Oddmund Det billigste og letteste er å bytte bil... Det koster mer enn det smaker å få noe pulver ut av disse. Du kan jo sette på annet eksosanlegg, luftfilter og slike småting, men du vil ikke merke noe særlig forskjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 den 1.6 motoren er ikke akkurat sprek , jeg syntes synd på deg som har fått deg en x40 med "norges" motoren(1.6) ... den motoren var ikke mulig å få kjøpt i sverige engang ... kan bytte motor men det koster mye penger .... jeg skal gjøre det til helgen og hittil har det vel kostet meg 20.000++++ Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg