sghm3 Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Heisann Har en 2-dørs Amazon ifra 63 med en b18 motor, som er i ganske god stand :) Noen bilder Også lurer jeg da på om noen av dere innpå her har gardin til radiator og krana til varmeapperatet, som dere ville ha bli kvitt. Blir så varmt å kjøre rundt uten den krana ettersom bilen blir bare brukt på solskinnsdager :) Siter Sigbjørn Haugen (89), MB 190 W201 (88 og 83) Volvo Amazon (63) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hasse63 Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Fin det var...mer bilder :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 den ser veldig fin å strøken ut, sier som hasse, mere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sghm3 Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Her har dere flere bilder av bilen ;) Se på panseret, blankt og fint :D Sånn da har dere fått alle bildene jeg har tatt av bilen, skal se om det blir flere i løpet av tiden.... Chrommen på frontfanger og div lister har en liten snev av ``sykdom`` men det for`n bare leve med ;) Men det er ingen av dere som har en kran til varmeapperatet eller en gardin til radiatoren altså ? skulle også ha fått tak i et deksel der som radio/kassetspilleren har sitti i dashbordet... Siter Sigbjørn Haugen (89), MB 190 W201 (88 og 83) Volvo Amazon (63) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amazon121 Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Hei hei. Meget fin bil du har fått deg. Vet at CCP (Classic Car Parts) kan skaffe ny kran og gardin. Ring Arve og spør på pris. Az121... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoOdd Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Hei fin bil du har!!! Du må prøve å få tak i det orginale håndtaket på bagasjerommet,den lange type... ser mye finere ut en den korte typen, synes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Heifin bil du har!!! Du må prøve å få tak i det orginale håndtaket på bagasjerommet,den lange type... ser mye finere ut en den korte typen, synes jeg Skulle til å si det. Det originale håndtaket som ser ut som Volvos jernmerke er bare lekkert. Videre kan det synes som om toppdeksellokket er av nyere dato. Jeg mener å huske at påfyllingen er på midten av de gamle lokkene. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sghm3 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Hei igjen, er lenge siden jeg har vært innpå 120 ``forumet`` her nå.... Men tok noen bilder idag, selvfølgelig måtte jo sjølve fotokameraet gå tom for strøm.... så da ble det mobilbilder... Hadde tenkt meg på volvo treffet i Ørje som var, men 2 dager før treffet klarte jeg å knekke nøkkel`n i tenningslåsen.... Så da blei vogna ståenes til tirsdagen som var (23.06.09), for da var jeg så heldig å få taki tenningslås igjen... :) Siter Sigbjørn Haugen (89), MB 190 W201 (88 og 83) Volvo Amazon (63) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg