Gå til innhold

Amazon 63

Ranger emnet

sghm3

Anbefalte innlegg

Heisann

Har en 2-dørs Amazon ifra 63 med en b18 motor, som er i ganske

god stand :)

Noen bilder

DSC00190-1.jpg

IMG_05501.jpg

DSC00170.jpg

Også lurer jeg da på om noen av dere innpå her har gardin til radiator og krana til varmeapperatet, som dere ville ha bli kvitt. Blir så varmt å kjøre rundt uten den krana ettersom bilen blir bare brukt på solskinnsdager :)

Sigbjørn Haugen (89), MB 190 W201 (88 og 83) Volvo Amazon (63)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har dere flere bilder av bilen ;)

DSC00192-1.jpg

IMG_0528.jpg

IMG_0529.jpg

IMG_0530.jpg

IMG_0534.jpg

IMG_0531.jpg

IMG_0533.jpg

IMG_0535.jpg

Se på panseret, blankt og fint :D

DSC00194.jpg

DSC00182-1.jpg

DSC00183.jpg

Sånn da har dere fått alle bildene jeg har tatt av bilen,

skal se om det blir flere i løpet av tiden....

Chrommen på frontfanger og div lister har en liten snev av ``sykdom`` men det for`n bare leve med ;)

Men det er ingen av dere som har en kran til varmeapperatet eller en gardin til radiatoren altså ? skulle også ha fått tak i et deksel der som radio/kassetspilleren har sitti i dashbordet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Hei

fin bil du har!!!

Du må prøve å få tak i det orginale håndtaket på bagasjerommet,den lange type...

ser mye finere ut en den korte typen, synes jeg

Skulle til å si det. Det originale håndtaket som ser ut som Volvos jernmerke er bare lekkert. Videre kan det synes som om toppdeksellokket er av nyere dato. Jeg mener å huske at påfyllingen er på midten av de gamle lokkene.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

Hei igjen, er lenge siden jeg har vært innpå 120 ``forumet`` her nå....

Men tok noen bilder idag, selvfølgelig måtte jo sjølve fotokameraet gå tom for strøm.... så da ble det mobilbilder...

DSC00195.jpg

DSC00196.jpg

DSC00197.jpg

DSC00198-1.jpg

DSC00199.jpg

DSC00200.jpg

DSC00204.jpg

DSC00206.jpg

DSC00207.jpg

DSC00203.jpg

DSC00200.jpg

DSC00208.jpg

DSC00193-1.jpg

Hadde tenkt meg på volvo treffet i Ørje som var, men 2 dager før treffet klarte jeg å knekke nøkkel`n i tenningslåsen.... Så da blei vogna ståenes til tirsdagen som var (23.06.09), for da var jeg så heldig å få taki tenningslås igjen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider