Lightyear Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Jeg har litt lyst til å kjøpe meg en ny GPS og syns sony sine ser veldig fine ut. Stor skjerm og pent design. Har en PDA med innebygget gps og tomtom på fra før, denne bruker jeg i jobben min og den fungerer svært bra. Noen som har erfaringer med sony sine GPS'er, vil jeg bli veldig skuffet hvis jeg kjøper en sony når jeg er vant med tomtom sin høye kvalitet? A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Ja ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 har en slik pda i jobben selv. men hvorfor kjøpe gps når du kan bruke den pda¨n? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightyear Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 har en slik pda i jobben selv. men hvorfor kjøpe gps når du kan bruke den pda¨n? Fordi jeg er lat og gjerne skulle hatt min egen GPS som kan stå i privatbilen permanent. Også er det litt liten skjerm på PDA'en, er bare rett over 3" skjerm tror jeg. A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg