audi_a4-1,8tq Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Hei! Har et stort problem med at A4'en min lekker som en sil når det regner eller når jeg vasker den! Har funnet ut at det renner gjennom pollenfilteret og inn den veien.. Har nettopp kjøpt meg A4, så er nokså uvitende om bilen:helpme: Men det jeg lurer på, er om det skal vere et deksel over det filteret, altså oppå filteret men under "vindusvisker" dekselet?? Ja, har søkt, men har ikke funnet ut noe om akkurat det..:p Mvh Ole. Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murne Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Det skal det :) Siter Vrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Takker! Har nå fått svar fra brunerune og Al3x også :) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg