Gå til innhold

E200T 1998 Problem


bullxo

Anbefalte innlegg

Hei. Har i det siste fått ett problem med merca mi.. Vanskelig å starte når den er kald... må starte flere ganger før den går. Når den først starter så går den utrolig ujevnt til den er varm.. Ved fullt gasspådrag, kjennes det ut som om motoren dør ut..dette når motoren er god og varm.. generelt liten effekt ved vanlig kjøring.. ikke at dette er noen racer i noen forstand, men var ikke så ille før..

Har fått nye plugger, nyvasket kn filter, masse dyserens, men ikke noe av dette hjelper Skal få bytta bensin filter, MEN hvor i H*** er dette på min bil?? Noen som sa at det muligens var nedsenket i bensintanken... Stemmer det?? Og hvordan kommer man lettest til?? Har ikke noe imot å skru, men greit å vite før man begynner....

På forhånd takk!!

 

:-)

Mitsubishi Galant "Avance" 2001/2

Volvo 850 glt 1992 spiker Volvo 850 glt 1993 spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for forslaget... skal få sjekka ut det.. MEN tror jeg bør skifte bensinfilter likevel.... hsr ikke blitt bytta på mine110" i bilen. og står ikke avkryssa i serviceheftet at det har blitt bytta tidligere heller.. er vel strengt tatt på tide vil jeg tro :redbite

Så jeg lurer fortsatt på hvor det er :-)

Mitsubishi Galant "Avance" 2001/2

Volvo 850 glt 1992 spiker Volvo 850 glt 1993 spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Well... pumpa sto på samme plass som på bildene... men ikke filtret????

Går en ca 10-12mm slange fra tanken og direkte inn på pumpa...følger røra helt fram til motoren, men intet filter å se.... plukka ut interiøret baki for å komme til tanken fra oversia, for å se om det var noen "luke" der, men det eneste jeg fant var tankmåleren... Gir opp snart...:hvaskjera

Mitsubishi Galant "Avance" 2001/2

Volvo 850 glt 1992 spiker Volvo 850 glt 1993 spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å tro det ja... Ser ikke ut som det er noe plass for der vertfall, ser ikke ut som det er noen skjøt heller... Slangen fra tanken til pumpa er ikke mere enn 5-10cm lang... Var noen som sa de mente filtret var nedsenket i tanken, men finner ikke noe som indikerer på det... Spørs om MB mener man skal bytte hele tanken når det er på tide å bytte filter???

 

Ja ja takk for hjelpa om ikke annet..!:drive2

Mitsubishi Galant "Avance" 2001/2

Volvo 850 glt 1992 spiker Volvo 850 glt 1993 spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet bare at produsenter har pumpen i tanken.

Filteret må/skal være utenfor.

Det er alltid en sil i tanken (som kanskje noen kaller filter,men det er feil).

Det kan være at stasjonsvognen har en annen patent,men alltid et filter mellom tank,pumpe og motor.

Den andre slangen er retur av overflødig bensin (og er en hel slange som går rett tilbake til tanken.

Kan se ut som en veldig hobbymekaniker som har skrudd på din bil og har byttet ut den orginale slangen der filteret var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår