200sx4ever Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Problemet er at dette skjer på høylys dag!! ja er ofte det som er problemet, hvis det er mulighet kan du parkere bilen et sted hvor det er kamera overvåkning. kanksje mulig å finne ut av hvem det er, eller montere et trådløst system i bilen men ei lita kamra linse under speilet. koster litt da hehe. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Du får skru ut ventilhettene hver gang du parkerer bilen, og bytte de ut med vanlige, svarte plasthetter. Eller så kan du plassere en liten radiosender i ventilhetta og spore den med sånn hundesporer. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Jeg var tilfeldigvis utforbi jobben da jeg så to gutter på sykkler som sto ved bilene. Jeg skrek etter dem og spurte hva de drev med. "vi ser på de kule bilene". De sykla avgårde i full fart da jeg nærmet meg :P Da hadde de allerede tatt ventilhettene på høyresiden på 5-6 biler.. Håpløst.. Bruker kjedelige gummihetter nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 mine vart stjælt å, sammens med en kompis av mæ, bestemte oss for å ta fræm paintball markøren, lægg oss i skogkanten og vent:) Jadda de begynte å skru hette av, og vi stormet fram, regnet kuler mot dem:) lå på bakken og grein, 16-17 åringer. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Jeg var tilfeldigvis utforbi jobben da jeg så to gutter på sykkler som sto ved bilene. Jeg skrek etter dem og spurte hva de drev med. "vi ser på de kule bilene". De sykla avgårde i full fart da jeg nærmet meg :P Da hadde de allerede tatt ventilhettene på høyresiden på 5-6 biler.. Håpløst.. Bruker kjedelige gummihetter nå.. Det er så klart ventilhettene jeg ser på først nå jeg ser på en bil. Er det vanlige sorte hetter på så suger den bilen as :ratatatat Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Det er så klart ventilhettene jeg ser på først nå jeg ser på en bil. Er det vanlige sorte hetter på så suger den bilen as :ratatatat Aner jeg en viss sarkasme? :P Jeg forstår godt at folk blir irriterte hvis noen stjeler noe du tross alt har betalt for. Ser mye bedre ut med skikkelige ventilhetter istedenfor gummihetter, men det er ikke avgjørende for utseendet på bilen. Men er en fin detalj :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Forstår det ikke jeg heller. Kan de ikke bare kjøre på feiltema og kjøpe noen nye til 20,-??? :P De stjal 2 av mine biltema oransje hetter som ikke stod i stil til noe på bilen min. Hehe... Jeg var SÅ lei meg da de forsvant... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Aner jeg en viss sarkasme? :P Jeg forstår godt at folk blir irriterte hvis noen stjeler noe du tross alt har betalt for. Ser mye bedre ut med skikkelige ventilhetter istedenfor gummihetter, men det er ikke avgjørende for utseendet på bilen. Men er en fin detalj :) Skjønner det jeg også, men når man er på 6-7 settet, så tar man seg 1min og skrur dem av når man forlater bilen ute av synet. Har fine hetter jeg også, men pony logo på å greier, men men, skal kanskje ikke skrike høyest. :hide Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Jeg har ikke noen fancy ventilhetter da jeg vet disse blir stjålet. Men fortstår frustrasjonen til de som hadde slike. 20kr her og der er penger det også, penger rett ut av vindu. Men pointet her var at jeg og en kollega så disse skru av ventilhettene, men de sykla ifra oss :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 jeg har 8ball ventilhetter og de har enda ikke blitt stjålet :P Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Har samme problem! Blitt frastjålet mange fargede i alu! Selv ikke de kjedelige får stå i fred. Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birgerg Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Jeg han jo bare melde meg inn i klubben.... Slår ikke feil, hver eneste vår da sommerhjulene er på med pene ventilhetter, blir de borte samme uke. Så nå har jeg resignert og har fine hetter i plast. Skjønner ikke hvorfor noen gidder å gjøre seg til kjeltring for ventilhetter til 200Kr.. Siter Bmw " The Ultimate Driving Machine" E30Cosworth.no Prosjekt: BMW E30 Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 reis til thailand å kjøp ventilhetter. betalte 50øre per stykk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 jeg har 8ball ventilhetter og de har enda ikke blitt stjålet :P Ikke enda. Nå vet jeg hvor jeg kan få tak i 8ball hetter. :Devil: Jeg har heldigvis aldri blitt frastjålet ventilhetter. Og jeg forstår ikke hvordan folk i det hele tatt kommer på at de kan stjeles. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Da var nybilen i hus og der sitter det noe fancy ventilhetter. Tørr ikke la dem stå på bilen om natta så skrur av og tar med inn, naboene trur nå offisielt at jeg er gal. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg