Gå til innhold

Tyveri av Ventilhetter!

Ranger emnet

posse

Anbefalte innlegg

Problemet er at dette skjer på høylys dag!!

ja er ofte det som er problemet, hvis det er mulighet kan du parkere bilen et sted hvor det er kamera overvåkning. kanksje mulig å finne ut av hvem det er, eller montere et trådløst system i bilen men ei lita kamra linse under speilet. koster litt da hehe.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg var tilfeldigvis utforbi jobben da jeg så to gutter på sykkler som sto ved bilene. Jeg skrek etter dem og spurte hva de drev med. "vi ser på de kule bilene". De sykla avgårde i full fart da jeg nærmet meg :P Da hadde de allerede tatt ventilhettene på høyresiden på 5-6 biler.. Håpløst.. Bruker kjedelige gummihetter nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var tilfeldigvis utforbi jobben da jeg så to gutter på sykkler som sto ved bilene. Jeg skrek etter dem og spurte hva de drev med. "vi ser på de kule bilene". De sykla avgårde i full fart da jeg nærmet meg :P Da hadde de allerede tatt ventilhettene på høyresiden på 5-6 biler.. Håpløst.. Bruker kjedelige gummihetter nå..

Det er så klart ventilhettene jeg ser på først nå jeg ser på en bil. Er det vanlige sorte hetter på så suger den bilen as :ratatatat

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så klart ventilhettene jeg ser på først nå jeg ser på en bil. Er det vanlige sorte hetter på så suger den bilen as :ratatatat

Aner jeg en viss sarkasme? :P Jeg forstår godt at folk blir irriterte hvis noen stjeler noe du tross alt har betalt for. Ser mye bedre ut med skikkelige ventilhetter istedenfor gummihetter, men det er ikke avgjørende for utseendet på bilen. Men er en fin detalj :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner jeg en viss sarkasme? :P Jeg forstår godt at folk blir irriterte hvis noen stjeler noe du tross alt har betalt for. Ser mye bedre ut med skikkelige ventilhetter istedenfor gummihetter, men det er ikke avgjørende for utseendet på bilen. Men er en fin detalj :)

Skjønner det jeg også, men når man er på 6-7 settet, så tar man seg 1min og skrur dem av når man forlater bilen ute av synet.

Har fine hetter jeg også, men pony logo på å greier, men men, skal kanskje ikke skrike høyest. :hide

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg han jo bare melde meg inn i klubben....

Slår ikke feil, hver eneste vår da sommerhjulene er på med pene ventilhetter, blir de borte samme uke. Så nå har jeg resignert og har fine hetter i plast. Skjønner ikke hvorfor noen gidder å gjøre seg til kjeltring for ventilhetter til 200Kr..

Bmw " The Ultimate Driving Machine"

E30Cosworth.no

Prosjekt: BMW E30 Cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider