Gå til innhold

min passat type "av og til"

Ranger emnet

gotthard

Anbefalte innlegg

har nå hatt bilen i ca to mnd, og er lit lei egentli.

sentral låsen virker lit av og til, som regel når jeg låser bilen på jobb så virker den, men i butikken, på sentere osv, hvor det virkeli burde hvert låst så virker den ikke.

og om jeg da låser den manuelt innen i fra, så låser den seg opp i løpet av 5 minutter, så alle dørene må låses med sentrallåsen (som virker lit av og til)

airbaggen virker og litt som den vil, noen ganger lyser den med en gang jeg begynner og kjøre, noen ganger etter noen km men som oftest er den mørk. om den lyser er det bare og starte bilen på nytt, og da virker den som regel...

pluss at den spiser hjullagere på ene siden bak..........

noen med smarte løsninger på lager?

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Opel Insignia sport tourer 2009

Kia Soul 2018

Golf 5 1,6L 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå hatt bilen i ca to mnd, og er lit lei egentli.

sentral låsen virker lit av og til, som regel når jeg låser bilen på jobb så virker den, men i butikken, på sentere osv, hvor det virkeli burde hvert låst så virker den ikke.

og om jeg da låser den manuelt innen i fra, så låser den seg opp i løpet av 5 minutter, så alle dørene må låses med sentrallåsen (som virker lit av og til)

airbaggen virker og litt som den vil, noen ganger lyser den med en gang jeg begynner og kjøre, noen ganger etter noen km men som oftest er den mørk. om den lyser er det bare og starte bilen på nytt, og da virker den som regel...

pluss at den spiser hjullagere på ene siden bak..........

noen med smarte løsninger på lager?

Løsningen på lagrene er å kjøpe originale, og få de presset i av fagfolk, har selv vert borti dårlige lager så eg har måttet byttet flere ganger, men ett originalt funket bra, brodern kjøpte lager på biltema til sin gamle golf cabriolet, byttet 3 stykk på en mnd, måtte etterstramme de engang i uken osv, vet at nye originale er skitty dyre, men da holder de noen år, vis du har brukt originale, så er det noe annet gale som noe skjevt osv, dårlige felger med feil innpress osv..

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er fra torshow, brukt de før på noen biler og hvert fornøyd, vet om andre som også er fornøyd. men har nå handla inn nye som byttes til helgen, så får vi se når alt er av om jeg ser noe galt et sted.

ingen som veit ang dør låser og airbagen min?

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Opel Insignia sport tourer 2009

Kia Soul 2018

Golf 5 1,6L 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det med dørlåsen er en kjent sak møller skulle ha 4 lapper for å fikse dette i min venstre bakdør men det er vel mye biligere å gjøre dette selv det som skal til for å fikse dette er ledningsnettet til døra. kan sikkert fåes av en skrotet bil billig airbaggen vet jeg ikke så mye om har ikke forsketpå dette enda men det er sikker en kontaktfeil en plass ... sjekk om du har en bryter i hanskerommet se om den er på.. enkelte mod. har av på bryter for baggene håper dette hjelper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider