espen_rs Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 uansett hva det er eller ikke er =P Spm mitt er igrunn om noen veit hvordan jeg kan få den lyden... hører mange som har den, også VAG biler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 og foresten ole-mann.. Bilen min lader ca 1.35 altså mellom 1.3 og 1.4bar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Espen, jeg har en resirk dump fra Realcar, den låter ENORMT mye når luften går tilbake til turboen. Har den ikke montert nå da jeg blev litt for nervøs av den lyden... men sammen med åpent filter så låter den extremt mye kontra Dahlbäckdumpen som sitter på nå. /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 nå husker jeg ikke helt hvordan lyden til dahlbäck låter.. men er det woootch eller "kalkun" =P hehe... Du blei nervæs faktisk =P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Lyden til Dahlbäck er nesten ikke tilstede i det heletatt, nesten som orginal. Det er Realcardumpen som er helt jævli! ;) Hvis du har veiene forbi Bøler en dag så kan du godt få denne av meg, ligger bare og samler støv i boden nå uansett. /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 bøler? hehe... kjører der en del ganger =p bor rett rundt hjørnet =P hehe.. om det er bøler i oslo du snakker om =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Det er i Oslo ja... Liker du lyden så er den din ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 høres bra ut det da =) Får vel si takk da.. hehe.. men hvor og hvordan skal jeg få møtt deg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Er den lilla kalkunen montert? ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Da var "kalkunen" montert ja =) Faen så deilig lyd =D Tusen takk =D Har også fått montert magnetventilen.. fy faen så vannskelig det skulle være å få den til å passe =P hehe.. den lille tappen som skulle ned i luftfilterslangen, den var jo sååå tynn på den nye, og på den orginale så var den tykk og lang =P Men etter å ha skrudd slangeklemmen max rundt, så blei den sittende.. Har fortsatt for lavt ladetrykk, men virker også som at bilen går bedre *-) så dette er et mysterium =P hehe.. Men takk takk for ventilen =D Blir mest sansynelig Senk i morra =D Kommer tilbake med en tilbake melding på det i morra, om hvordan det blei seendes ut =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 hei espen... ordna det seg med ventilen.. lå i vallergan koma da du ringte så husker faktisk nesten ikke samtalene,, så beklager om jeg var avvisende å fjærn. hehe n75 ventilen i oppgradert utgave skal ikke i hovedsak gi høyere trykk. men hissigere oppladning,, Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Så bra at kalkunen ikke bare blir liggende bak i bilen min :) Når jeg hadde bilen inne til service så byttet dom en "O-ring" mot turbon (jeg hadde tidligere turbo presure drop) og bilen blev som ny igjen. Jeg måtte ikke betale noe for dette så det var sikkert ikke store penger det var snakk om her. Går ut fra at denne o-ring sitter etter turboen... Kan være verdt at sende Marius under bilen for at sjekke dette ;) Husk å slenge ut bilde på bilen når du har fått på senkeset :) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 bilder kommer NÅR senke settet er på... så sånn som det ser ut nå, kan det ta en liten stund... ingen som har mulighet =( så sånn kan det gikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 hmm, jeg veit ikke om jeg fikk riktig ventil for å si det sånn.. den jeg fikk var helt annerledes enn mikael sin.. Han har de pluggene ut som en T jeg har 2 plugger på ene siden, og en plugg på andre siden.. så var et helvette å få den til å sitte.. pluss at den ene slangen er såppass tjukk at den lille pluggen jeg har ikke vil sitte.. så har stramma max med en slangeklemme, så får se hvor lenge den vil sitte.. Så om jeg fikk riktig ekke godt å si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Godt og høre at du skal få den litt ned mot jorda Espen, Ja bilder er et MUST :D Kalkun lyden er herlig ja, kjørte forresten forbi noen folk med en schæfer (eller hvordan det skrives) i dag, også slapp jeg opp trykket litt før jeg passerte de, FY F..N og bikja skvatt :roll: hehe Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg