Margido Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 få se om man får se något skoj ikväll i byn! ska nog dra ner en runda till norcargo kajen ikväll! bara komma fram och snacka! Kom rett bak deg idag nede ved havna. Nydelig Subaru! :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaswrx Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Kom rett bak deg idag nede ved havna. Nydelig Subaru! :) tack hehe jo finns ju många sådan sti i norge:) blir nog snyggare sen när jag får mina nya sommarfälgar! så jag slipper åka runt på orginal bbs fälgarna! hade du för bil då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 tack hehe jo finns ju många sådan sti i norge:) blir nog snyggare sen när jag får mina nya sommarfälgar! så jag slipper åka runt på orginal bbs fälgarna! hade du för bil då? Nei var på jobb så cruisa rundt i en Hyundai Atos. Hehe Stoppa rett bak deg når du svingte inn mot kaia :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigbha Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 steike så bilen din smeller esbandos. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speednight Tromsø Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Er det noen fra Harstad som har tenkt seg til Speednight Tromsø lørdag 30 mai? Siter http://www.speednight.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Mulig jeg kommer å ser på ja :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 steike så bilen din smeller esbandos. Hehe.. Ja.. Turtallskutt på bilen min, så blir det finfin lyd.. Etterfulgt av en god dæsj svartrøyk... Har justert opp litt feit blanding.. :) Hvor så du meg forresten? Smalt ikke så altfor mange ganger igår.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigbha Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 nede med høyskolen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigbha Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 noen i harstad som hadde gidda å smålappe eksosen min? har ett problem med at lyddemperen ikke er helt tett(rettere sakt knekt) er ett moped anlegg så det tar ikke lange tiden. sorry for off-topic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Har ikke sveiseapparat her i Harstad, men hvis du vil kan jeg ta anlegget med meg hjem og sveise det over helga hvis du ikke finner noen andre. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigbha Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 hadde vært flott, men skal høre med ett par stykker på skolen og med dem som jobber i verkstedet over naf stasjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Den er go. Jobber på Biltrend, så hvis du trenger hjelp kan du bare stikke innom der med eksosen før fredag:) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigbha Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 dere har ikke sveiseapparat der da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Jo, men da må du nok betale timespris og få deg time på verksted. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Er det mye som må sveises? Tykt gods? Har sveiseapp i garasjen, men det funker bare på middels sterk varme.. :| Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg