Sæther Racing Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Computer kunne bestilles på alle uavhengig av modell OK Men det er hvertfall standar på CD utgaver. og mv6 , men uansett så har jeg nå en GL kjørekomputer i min CD utgave, kontakta var lik bak, så nå har jeg hvertfall temp og klokke og dato. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Meget pen bil. du har gjort et godt kjøp her! Hva var pris? Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 35k Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Kom litt tildligere hjem fra sverige. Blei litt endring i jobb planene, jobbe i interiør design butikk er kjedelig ass hehe. Men fine damer som jobba der var det hvertfall da hehe. Fikk linselykter og litt kos i dag, det skal på i morra! Kommer oppdatering da hvis jeg ikke drar ut på kvelden. Prisen var 35k da jeg fikk den men nærmer seg 60 nå hehe Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Linselykter og grill er på, bilder kommer i morra en gang, må bare få de over på pcen fra kameraet. Nå til neste ting på lista: Koble opp anlegget, noen spørsmål... 1* Dørpanelene forran: -Hvordan få de av uten å ødelegge for mye? hehe -Hvor sitter skruer/clips og dritt på de? 2* Skal trekke EN strømkabel bak for jeg kjøpte et ekstra batteri. Hvordan lønner det seg å legge denne? og i det hele tatt, hvordan i hælvette skal jeg få den bak der, er jo så vanvittig trangt. 3* Noen som har forslag til et godt jordingspunkt bak? 4* Tar gjerne i mot forslag til hvor jeg skal plassere 4-kanaleren til frontsettet, helst litt skjult. Og en ting til, jeg får litt hjelp til å koble opp spilleren for jeg er ubrukelig med bilstereo. Bare jeg får av dørpanelene nå så begynner jeg snart med lyddemping. Takk for all hjelp! Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 OPPDATERING: Linselykter og grill skal på. Før, stygge falma lykter: en på, one to go begge på: ferdig: De gamle lyktene tok jeg å polerte opp, venstre lykt er polert, det er ikke høyre: Se også de første bildene for å se hvor jævelige de egentlig var. samme nesten Begge polerte, og klare igjen! Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Looking good :) får vaske omegan din da.,eller så sliter du med samme som meg, ruuuuuust. Så ikke forsjell på de polerte og ikke polerte lyktene, linselamper er hvertfall mye penere :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Skal få vaska den ja, satser på å få vaska polert i morra. -Vaske grundig -fjerne swirls -Polere -lakkforsegling -Voks -Voks og motorvask da seff. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 høres bra ut, høres ut som du liker omega 2.5 cd sedan like mye som meg :) mangler du bare en slik frontfanger ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 hehe skulle hatt en sånn ja. Bilen blir mer eller mindre slik som den er nå litt til fremover før det kommer mer til våren igjen, men får se hvor lenge den planen holder Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Sæther, i kveld har jeg vært flink! hehe fikk seg en liten vask. Kun vask,og voks da jeg ikke ahdde tilgang på strøm og dårlig tid. Dette blei hvertfall gjort: Grundig vask med megs nxt gen Black wow på plast Dp tire gloss gel Megs next gen tech wax da blei den sånn: Dere får overleve med mobilbilder, for jeg gadd ikke drasse meg meg eos400'n hehe Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 og ja før dere sier noe, vet den fortsatt ser skitten ut nederst, men det er pga den hælvettes grusen på bakken reflekteres opp, mobilbilder. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Nå har du vært flik ja, den omegan din ser dønn strøken ut!! tror du har vært veldigt heldig med den! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Føler meg heldig hehe, men er jo noen småting da. Er 2 steinsprut merker på den som jeg kunne se. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 2 steinsprut haha har vel 250+ bulker rust / det var bare panseret, bakdørene er nesten ihjel rusta inni. små bulker, rust på bakasjelukk, rust i hjulbuer, sprayboks lakk, mangler alle listene unnatt 2. er flau og kjøre rundt med den. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg