Mr-MV6 Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Nåh, ikke alle gjør det. Noen skifter kun ytre enneledd, justerer på øyemål og tenker at de har være flinke :) Siter Omega MV6 Rekord 2000 Berlina Ascona c cc 1,6 Rekord 2.2i CD solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Bytter hele shiiten ja, bytter også bremseskiver/klosser forran. Men nå skal jeg ut å trekke opp masse kabler, wish med gooood luck! :P Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 hvilke skiver og klosser skal du velge. jeg tekte på Black diamond skiver og Ferrado klosser. Kjøpe av Protrim Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Vet ikke helt hvilke enda. Men jeg har et spørsmål til dere som har kobla anlegg i omega! Hvordan får man av den hælvettes vindusheiseren? Har irritert meg blå, grønn og alt mulig bortdi den bilen nå hehe. Fikk den ikke av med å lirke et skrujern "under" heller... Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Lenge siden update nå, men har fått gjort noe! -Lagt opp kabler bak til bagasjen -kobla opp ekstra batteri -høytalere til frontdørene -bytta spiller Sorry for mobilbiler, er så rotete at jeg ikke tok sjangsen på å sette fra meg slr'en for bedre bilder hehe. Lyddempa bagasjerom: Prøvemontering av spilleren: Kabelgjennomføring motorrom: Motorrom: Fått kablen gjennom og ned på gulvet: Fått strekt kablen hele veien bak, har ikke fler bilder av det, men den er stripsa fast sammen med en høyt kabel til førerdøra samt list er lagt over igjen så blei godt skjult :) Jeg har da ikke noe sted å legge alle tinga, så derfor må de ligge i bilen: Signalkabler lagt opp til spilleren: Bass kontroll, ikke festa enda, men fant en fin plass til den hvertfall: Hvor kablene går fra dashen og bak hanskerommet (vesterommet i disse dager) Hanskerommet er ute for de som ikke skjønte det. Kabler trekt bak og festa i noe greier "over"/bak hanskerom: Høytaler i døra: Vil bli lyddempa I morra blir det: -Strekt og skjult signalkablene bakover. -Lage en plate til bagasjen hvor batteri, forsterkere og basskasse skal festes. -Kansje koble litt mer: -Forsterkere, legge opp strøm til det forskjellige baki. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Så bra ut, dritt jobb og legge den strøm kabelen? "Og trodde du hadde CD utgave jeg, men er jo bare en GL :P haha :) neida, Mindre ting som kan gå i stykker da, men du har fortsatt air con og ikke jeg :( Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Her er min Og din. Har du EL vinduer? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barskebean Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Har du fått montert bakhøytalerne? Siter "Kjørd som et svin, og osa bænsin, og bilen slynga opp og ned.." .: Opel Omega 2.0 16V .: Opel Omega MV6 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Har ikke elvinduer nei :( Var en drittjobb å legge den strømkabelen ja! Det værste var å få den gjennom torpedovekken og ned gjennom dashen. Ellers gikk det greit nok. Andre sia (signalkablene) gikk overaskende lett egentlig, var ikke så trangt der. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Fant noe jeg fikk litt lyst på: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1938987 Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 den der er jo altfor dyr. Finner like fine eksemplarer 30-40k billigere. Tar jo inn en strøken forseggjort tysk en til langt unner det der, ferdig på norske plater. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Jojo, men ser bort fra prisen hehe Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Noen som vet om det er mye stress å ta av tomgangsregulatoren? Har en liten anelse om at det er denne som kødder det til på lave turtall for meg når motoren er varm, skal prøve å rengjøre den. Er vel her oljedampen kommer opp og tetter etter hvert? Husker ikke helt hva han sa, hadde litt mye innabords for å si det sånn hehe. Kommer ikke bort til bilen akkurat nå, så bilder er også fint :D Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 veldigt enkelt! sitter i en kontakt, kan prøve og rense den og se om den blir bedre da. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Flott, sa skal jeg bort å se en tur snart. Hadde vært deilig om den slutta å rykke på lavt turtall da. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg