olean Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 For et par år siden ble det arrangert racing om natten på en av veiene ved Flesland (Hordaland). Var der ikke selv, men har blitt det gjenfortalt av en kamerat. Ikke helt lovlig arrangement, men visstnok veldig moro. Noen som vet om det fremdeles arrangeres billøp på offentlig vei i Hordaland? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 I alle fall hadde jeg ikke snakka om sånt her da en ikke vet hvem som leser det her. (Jeg vet ikke noe om slike løp selv så ikke pm meg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 bare si her att det er løp det så skal jeg love deg det stiller noen som veldig gjerne vil ta deg igjen og har stilige lys og alt på bilen sin.... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 For et par år siden ble det arrangert racing om natten på en av veiene ved Flesland (Hordaland). Var der ikke selv, men har blitt det gjenfortalt av en kamerat. Ikke helt lovlig arrangement, men visstnok veldig moro. Noen som vet om det fremdeles arrangeres billøp på offentlig vei i Hordaland? Ikke skarpeste gaffeln i sokkeskuffa, er du? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Er nok nærmere en sløv smørkniv han her ja. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Skarpeste traktoren i skapet! Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 neinei... Skarpeste skuffen i skapet Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan gå for å få tak i store mengder kokain og uregistrerte automatvåpen?;) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan gå for å få tak i store mengder kokain og uregistrerte automatvåpen?;) Hahahaha:). Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan gå for å få tak i store mengder kokain og uregistrerte automatvåpen?;) Har faktist tlf nummeret til en russer som på død og liv skulle ha meg til å handle dop og våpen av han sist jeg var i Tallinn :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Bare å ringe det. Enhver mann med respekt for seg selv burde ha noen hekto cola og en kalashnikov liggende:D Også må du jo poste her når du har handla så alle kan lese om det... Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Har faktist tlf nummeret til en russer som på død og liv skulle ha meg til å handle dop og våpen av han sist jeg var i Tallinn :D Hva gjør egentlig en russer i Estland? :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Hva gjør egentlig en russer i Estland? :P selger våpen og dop Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 selger våpen og dop Var ikke det innlysende da? :confused: Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Har faktist tlf nummeret til en russer som på død og liv skulle ha meg til å handle dop og våpen av han sist jeg var i Tallinn :D Tenkte jeg skulle begynne noe hallik virksomhet, trur du han kan hjelpe til der? Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg