ReidarP Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Hei. Hva trenger jeg av deler for å bygge om til skivebremser på en gammal gsi som har trommel fra før av? Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Tror muligens jeg har boka for kadett liggende i en hylle. Stikk innom en dag, så kan vi sjekke forskjellene. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 det går an ja :) hvis ingen andre vil kommentere? :) Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 eg mener at en kamerat av meg gjore det bare veldig enkelt.. kjøpte en bakkaksling av høggeren som hadde skivebrems.. men ikke sikker på om det var org eller ombygged? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Ta hele bakstillinga og brekkwire fra GSi 16v. Bolt-on. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 dåli me orginale bakstillinger her i området gitt.... Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Hei. Hva trenger jeg av deler for å bygge om til skivebremser på en gammal gsi som har trommel fra før av? Komplett 16V bakstilling, kadetten ble levert med skiver bak på 16V GSI. Disse fåes på diverse skrothandlere rundt omkring i landet. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Hei. Hva trenger jeg av deler for å bygge om til skivebremser på en gammal gsi som har trommel fra før av? Det er mulig å bruke bakaksel fra Vectra også. Gjorde det på en 1.3 Kadett. Blei innmarri bra bremser hehe Men blir ikke heeeelt optimalt med tanke på sporvidde, og litt kluss med omvendt kon på bremserøra. Så det beste er nok å bruke orginalt fra 16v som flere har nevnt her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg