jimmen Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 ja, som topic-navn. hvor i verden jobber du for å få råd til å gjøre forskjellig med bilen og lignende? jeg selv jobber ved en MIX kiosk i rørvik! helt greit betalt da jeg bor hjemme og har ingen lån. :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 intensivsykepleier du får med meg å gjøre om du kræsjer og blir hentet med helikopter på østlandet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 jeg jobber i en etat som har flere distriktskontorer i hele norge. min stilling er og etterforske mulige brudd på vedtekter og regler i kjøretøyforskriften. Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 jobber på plattform som elektrikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Opplysningen 1881 :yodude: Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 jeg jobber i en etat som har flere distriktskontorer i hele norge. min stilling er og etterforske mulige brudd på vedtekter og regler i kjøretøyforskriften.http://www.arca.no/filestore/LogoStatensVegvesen.jpg Og jeg jobber med å etterforske statens vegvesens brudd på retningslinjer Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Og jeg jobber med å etterforske statens vegvesens brudd på retningslinjer ooh!! skal vi møtes over en kopp kaffe latte? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Jeg jobber som elektriker (lærling) i Aker Solutions. For øyeblikket bygger vi to av værdens største borrerigger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Skal ut i lære som industrimekaniker for StatoilHydro på plattform til høsten. Nett nå så jobber jeg ved Ølve Industrier der vi lager utstyr til næringsmiddel industrien. Går mye i transportband, kasseroboter og mye annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Hydro Aluminium profiler. Vi som lager støtfangere og masse anna div. Kjett arbe men blir da noen kroner av det :P Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Aj æm a taxi driver in calcutta, taxi taxi taxi.. osv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Kjører maskin hos Veolia Miljø AS Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 jeg bygger bilstereoinstallasjoner hos installbay tønsberg :D Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 jobber som billakkerer litt utenfor Trondheim :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 jeg bygger bilstereoinstallasjoner hos installbay tønsberg :D Er ikke du hjemmehjelp a? Ikke frekt ment, men mener å huske det:P Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg