ilnino Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 noen her som har noen erfaring med sony og mds? Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Joda, sony sine subber synes jeg hvertfall ikke holder mål, mds har jeg et delefilter av og det er hvertfall greit nok. Du får jo det du betaler for så prismessig er vel sony greit. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilnino Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 satt nettop å så på prisene til sony,å det så jo latterlig billig ut. har mds dynamic frontsett som jeg er veldig fornøyd med,så tenkte helst sub,men er ute etter noe billig men greit,siden jeg ikke har mest penger for tiden. Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Jeg har 2 sony 10'ere i bilen og til den lave prisen så syns jeg de er greie nok. Har hadd de over ett år nå og de lever enda :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iztrix Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Har dårlig erfaring med Sony subber, jeg har hørt Sony Xplod den 8 kanta subben eller no spille, først i porta kasse så i tett. Det var en stor bil men den laga nesten ikke bass eller noe bare vandra noe helst sinnsykt (den var 12"). Så hørte jeg på 2 12" i en eclipse og de var porta inn i kjerra, spilte bare dårlig. Så de subbene der fra sony kommer jeg aldri til og kjøpe, min mening det da. Siter 1988 Nissan Sunny (Bilstereobil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilnino Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 ok da tro jeg ikke det blir sony hvertfall. noen som har hørt mds sin 12" av dynamic serien? Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg