Gå til innhold

Klage på erstatningssum

Ranger emnet

Steinbra

Anbefalte innlegg

Blei dytta ut av vegen og inn i ein fjellvegg av ein bil eg kjørte forbi, tilbake i oktober -07. Siden det ikkje er dette som er poenget skal eg ikkje gå nærmere inn på kollisjonssituasjonen. Saken er den at bilen min blei ødelagt og dermed seinere kondemnert. Siden den gang har saken gått sin gang med motstridende forklaringer, jurister med sirup i ræva, treige saksbehandlere i forsikringssselskapet (fekk nye saksbehandlere omtrent kvar mnd), osv.

For ca halvannen mnd siden fekk eg eit brev om at motparten hadde all skyld og dermed ansvaret for situasjonen.

Ringte da saksbehandleren som eg hadde fått oppnevnt og avtalte at dei sku ta takst og så ta kontakt med meg før veka var omme. Etter tre veker og nokre purringer fekk eg eit brev i posten med tilbud om forsikringssum. Summen var på 55484,- Dette syntes eg var litt lite og tok derfor kontakt med saksbehandleren angående summen. Han sa han sku sjå på det. Eg venta mange nye veker og purra nokre gonger. Så i forgårs dukka det opp eit brev i postkassa der eg blei tilbudt 66484,-

For dei som ikkje kan rekne:-), så kan eg opplyse om at dette er ein økning på 11000,-

Det lønnte seg å klage!

Nokon som har vore ute for lignende saker, der det faktisk har kommt noko bra ut av å klage? Det motsatte?

VW Golf IV GTI Exclusive 1999

BMW 520 (lånebil) 1991

VW Golf III GTI 2.0 8v 1996 (vrak)

VW Golf III GL 1.8 1994 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summen e grei den. Bilen var ein Golf III gti 8v -96. Var kjørt 107500km. Så strøken ein 11 år gammel bil kunne bli :-) Men uten nokon form for styling eller andre modifikasjonar.

Men det e da litt betenkelig at ein kan få heva summen så masse, berre ved å klage litt. Seie litt om selskapet.. I dette tilfellet IF. Dei prøver seg først! Burde være obligatorisk å klage ;-)

VW Golf IV GTI Exclusive 1999

BMW 520 (lånebil) 1991

VW Golf III GTI 2.0 8v 1996 (vrak)

VW Golf III GL 1.8 1994 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

I de fleste tilfeller får man litt mer ved å klage.

Jeg regner med at du også har fremmet krav om forsinkelsesrente siden saken tok mer enn 2 mnd?

Du har da krav på forsinkelsesrente, tror faktisk det gjelder fra første dag..

Da kan du etter å ha ventet 1 år legge på ca 12,5% eller hva nå forsinkelsesrenten er på i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider