Gå til innhold

Ny bil? Mange krav blir stilt! 250-300k

Ranger emnet

Tandstad

Anbefalte innlegg

Anga prisklasse i topicheading, men burde kanskje skrive det i krava også :) Men dei bilane du har funne fram er jo heilt topp, keep'em coming :D Mitsu'en var jo veldig fin! Erfaringer på 4x4-systemet deira?

Se der ja, overså det jeg:)

Har ingen erfaring med mitsus 4x4 men har veldig vanskelig for og tru at det er ett dårlig system.

Skulle jeg valgt hadde jeg gått for Outlandet med litt utstyr, evt. volvo med stor motor type awd R;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazdaen er også ein veldig fin bil, men litt litan motor, og sedan. Skal sjekke om det finnast andre motoralternativ og i stasjonsvogn-utgåve no :)

Hold deg LANGT unna den masta dritten...

Du hører rustmarken gnager når du går forbi...

Har du fundert på MB E klasse 4 Matic??

Er en god bil...

Men ville ha valgt en 95-96 stv W124, bra pris og nesten uslitelig...

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr laaangt unna Audi med 2,5 v6 tdi ihvertfall! Disse motorene er virkelig dårlige, og du må fort ut med 30-50000 i reparasjoner på disse med jevne mellomrom:)

Mvh Arild

Ser du har tallene på plass ja:)

"30-50 tusen med jevne mellomrom" ? det er ikke et romskip,men en bil.

Nei jeg har ikke måttet punge ut 50tusen kr på kammer på min. Fortsatt like nye som fra fabrikk, 150 på tellern.

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har tallene på plass ja:)

"30-50 tusen med jevne mellomrom" ? det er ikke et romskip,men en bil.

Nei jeg har ikke måttet punge ut 50tusen kr på kammer på min. Fortsatt like nye som fra fabrikk, 150 på tellern.

Når det skjer noe uforutsett med ÉN bil, så er det noen som desverre får det for seg at det da skjer med alle andre av samme merke/type også. Det er vel det man kan kalle å "dra alle under én kam", som det heter så fint.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg LANGT unna den masta dritten...

Du hører rustmarken gnager når du går forbi...

Har du fundert på MB E klasse 4 Matic??

Er en god bil...

Men ville ha valgt en 95-96 stv W124, bra pris og nesten uslitelig...

Når det gjelder Mazdaen, så har de fleste om ikke alle sammen, som har kjøpt Mazda 6 med denne rust problematikken, fått innkallelse for utbytting av det metallet som er dårlig...

Og det var bakre hjulbuer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med BMW E46 325/330Xi ('01-'05) eller Audi B5 S4 ('97-'02)? Eller blir det for liten bagasjeplass? Ellers støtter jeg Audi RS2. Ligger et flott eksemplar til salgs på Finn nå.

Jeg har også forsøkt å reklamere litt for E46, men ikke fått noe respons :-)

Er det ikke interessant? (jeg ville i hvert fall vurdert en sånn bil om jeg skulle handlet i den prisklassa)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider