Hot_Fuzz Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Hallois.. KJøpte meg Rockford Fosgate t1693c 6x9 for å putte i Carismaen min, men når eg fikk skrudd av dekslene i bilen, så viser det seg av det er 6,5" som passer rett inn. Det som skjer da, er at eg må klippe litt i metall "hylla" under hattehylla for å få plass til høytalerne, og tette igjen hulla oppå sånn eg får feste til høytalerne. Er det noen som har gjort det her før eller noe lignende? HAr stressa endel med det her og begynner å bli litt lei hele greia:P Så tips ja, takk:D :fish jeg er naturlig blå xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot_Fuzz Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 http://i292.photobucket.com/albums/mm14/banan_bucket/P5220152.jpg Disse skal i hylla, har ikke bilde av hylla :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLee Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 du må skjære i hattehyllen eller bygge kasse å feste den på hattehyllen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot_Fuzz Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Trenger ikkje skjære i sjølve hattehylla, men den "hylla" under...Metall hylla..Må klippe litt i den. Hattehylla må eg fylle ut på ett vis sånn høytalera har sitt å bli festa i:p:ratatatat Har en sånn viss peiling på hva eg må gjøre...Men har dårlig med tålmodighet og skills til å få det gjort :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg