turbothomas Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Har akkurat kjøpt meg en 88 Thunderbird 302 V8. Denne knurker litt i diffen(?) når jeg kjører i sirkler. (_Kjører_, ikke skrenser ;-) Det er ikke knekk-knekk-knekk, men stygg knirking og gnissing. Er det oljeskift, eller bare å begynne leting etter ny bakaksel? I tillegg bør jo bilen få full service og litt mer krydder under huven etterhvert. Noen som vet om noen amcar-verksteder i Hedmark-Oppland distriktet? Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butrus_ Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 skau verkstedet i brumunddal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Fått orden på doningen? Gutta på http://www.skaugs.no er flinke ja. Du har ikke en automagisk locker i diffen a? Mange typer der lager ulyd pga konstruksjonen. Regner med du har testa det ut, men får du lett ut ræva på bilen ved å gi på når du svinger? Da har du gjerne en locker eller lsd av noe slag. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Litt enklere å teste på litt gress eller grus... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Hei. Jo kanskje det er en locker som du sier. Jeg er ikke veldig bevandret i eldre type differ, så det kan hende det bare er den som låser seg og bråker når en vrir såpass "ekstremt" som lav hastighet på asfalt med maks turn. - ja, det slepper kjapt i hekken når en vrir om og dytter på pedalen... Jeg skjønner at jeg må ta en til Skaus i brummundaln når penga hoper seg plagsomt opp igjen ja. Ikke det at jeg _trenger_ presse og dragslick, men det hadde vært morro at bakhjula gikk litt fortere - enn resten av bilen. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Hei. Jo kanskje det er en locker som du sier. Jeg er ikke veldig bevandret i eldre type differ, så det kan hende det bare er den som låser seg og bråker når en vrir såpass "ekstremt" som lav hastighet på asfalt med maks turn. - ja, det slepper kjapt i hekken når en vrir om og dytter på pedalen... Jeg skjønner at jeg må ta en til Skaus i brummundaln når penga hoper seg plagsomt opp igjen ja. Ikke det at jeg _trenger_ presse og dragslick, men det hadde vært morro at bakhjula gikk litt fortere - enn resten av bilen. Bytt olja på diffen og bytt til en LS olje og hev på litt telflon så blir det stille, har hatt det samme med pickupen, noen har kanskje ikke hatt på olje med LS og derfra problemer og ulyder. Olje bytte er billig trenger ikke mange kr. for det. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.