TiGrtuning Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 har en som er interessert i og kjøpe basskassa mi.. men jeg bor litt sør for oslo og han bor helt nord i landet.. kassa veier borti mot 100kg.. Hvordan kan jeg selge kassa til han og få sendt den til han? og hvordan kan vi gjøre det til en sikker handel for begge parter? Siter Hvorfor kjøre fort når du kan fly lavt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 du kan jo sende kasssa med schenker, norgargo, tollpost,dhl... mange muligheter. men skal du sende den med et sånt selskap, så pakk den jævlig godt inn, jobber i schenker jeg, og det er ikke bestandig vi behandler ting så godt.. men du må sende den på palle da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 sendte en kartong 40*40*50cm og 30kg fra kristiansand til fredrikstad, og fikk faktura på 1750,- så hadde vært billigere for meg å kjøre opp selv :/ edit: dette med dhl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiGrtuning Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 sendte en kartong 40*40*50cm og 30kg fra kristiansand til fredrikstad, og fikk faktura på 1750,- så hadde vært billigere for meg å kjøre opp selv :/ edit: dette med dhl hmm det var dyrt:/ tørr ikke og tenke på hvor mye det kommer til og koste herfra og opp til finnmark da:/ men takk fin info:P Siter Hvorfor kjøre fort når du kan fly lavt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 den er grei :) må vel være rimelig spesiell kasse siden han ville ha den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 sendte en kartong 40*40*50cm og 30kg fra kristiansand til fredrikstad, og fikk faktura på 1750,- så hadde vært billigere for meg å kjøre opp selv :/ edit: dette med dhl fyfaen det var dyrt. trur ikke det er så dyrt til oss(schenker) men det blir vell dyrt når kassen skal sendes, og helt til finnmark.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Er vel neppe SÅ dyrt? Kjøpte 2stk dekk som ble sendt med tollpost.. 300kr i frakt der.. Over natta-ting mener jeg det var også... :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg