TG1 Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 nå har det seg slik at bilen min har litt lite lyst til å starte,en og annen gang... problemet arter seg nesten likedan som et tomt batteri....men batteriet er ok.. (har prøvd med flere batterier)... dessuten,når man prøver å starte den på nytt (vrir om nøkkelen på nytt,altså ;) ) så starter den oftest greit... har sjekket jordingspunkt på blokka..pusset over med sandpapir og sprayet på WD40... tror ikke det er der problemet ligger,affall... noe galt med start'ern? :( anyone??? please help...... ;) :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Kan det være problem med starteren da? Jeg har sånn av og til på min Golf. Av og til starter den ikke, og av og til gjør den det. Jeg dunka i starteren og den starta... og så fant jeg ut at det var dårlig kontakt.. og nå funker den.. men, ja. jeg får jo ikke kjørt bilen på leeeenge Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Kan være dårlig kontakt inni starten oxo. *Åpne og kikke* Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Tyder på at innslaget ditt er dårlig(dårlig kontakt). Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 fusk med startsperre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 haha...den bilen har kanskje ike startsperre da...jeg husker ikke i farta faktisk. men men.... *trøtt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet August 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 den har startsperre ja...alarm,veit du ;) men,fant ut hva problemet var... (tror jeg)... tenninga var stilt ørlittegrann for tidlig...slik at det "hogg" imot når jeg prøvde å starte...noen ganger... stilte fordeleren litt "tilbake"...og har ikke hatt problemet etter det...så,vi får satse på at det ble bra ;) :D men,takk for alle svar :) (bilen er forresten solgt nå...skal leveres i helga) :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 hvem ble den solgt til? hvor i landet? hvor mye? hva skal du kjøpe selv? jeg har jo en sånn bil selv jeg :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet August 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 hehe...den ble solgt til en kar på Averøya, for 48.000.... jeg driver å vurderer enten Nissan 200sx eller Toyota Celica... rundt 90-modell... :) du har sånn bil selv ja,ser jeg....morsom bil da,forsåvidt...:) men,jeg var nok ingen Golf-mann.... ;) fanken...må vel finne meg en ny avatar også.....hmmz... ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg