Ghost. Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 hejsann ... jeg har par ting jeg gjerne skulle handlet fra TMT men lurer på hvor seriøst og hvor godt man kan stole på dem ? takk for svar ( gjerne fra folk med TMT erfaring =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Er det TM Tuning du mener? Hvis ja; jeg har bare gode erfaringer med de! Bestilt for noen tusen der faktisk.. Om det er en annen shop du mener, så gjerne sleng opp en lenke, for da vil det bli enklere å skjønne hva du snakker om. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 det stemmer det er TM tuning jeg mente og takk for svar =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg