gotthard Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 ikke ryker det av bilen, ikke lukter de noe av eksosen og ikke er det tegn til lekasje noe sted, men bruker olje gjør den, fyllte så den lå akurat på topp på peilepinnen, 80 mil etter er den nesten på bunn av målefeltet. dette kan da ikke hvere normalt? noen som kan tenke seg hvor olja blir av? Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 min brukte også olje men så fylte jeg statoil sin vag olje da ble forbruket helt borte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 kansje det hjelper om jeg holder meg unna de syntetiske olje greiene, bare vanlig god 10-40? Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 bruk litt penger på den så holder den nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg