VwDude Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 noen som har peiling på hvor mange liter den skal ha? og spiller den best i trykkkammer eller ikke? Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 noen som har peiling på hvor mange liter den skal ha? og spiller den best i trykkkammer eller ikke? Hva er nøyaktig modellbetegnelse? Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iztrix Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Vist du kjøpte den ny så fulgte det vel med noen papir som det står hvor mye du skal ha i tett og portet kasse. Var ivertfall slik på mine subber, JBL gt4 10". Sto noe om hvordan de spilte i tett eller portet kasse og, var noe med en skala som jeg ikke helt sjønte. Siter 1988 Nissan Sunny (Bilstereobil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 som frode sier, kom med modellen som jeg skrev til deg om, så ordner det seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 jbl gt152 er hva den heter Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Her er JBL sine forslag. Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 takk takk Frode:) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg