Polo_gti16v Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Jaja...da var lista annkommet;) Jg bestillte fra in-tuning i tyskland;) så nå blir det pussing,sveising osv...(gler meg til våren):) Men noen som har peiling på "cleaning av bakluka"? ? ? hvordan gjøre det for å få best resultat osv?? håper prosjektet blir BRA:D:D:D snart blir det skjørt,ny fanger ++;) stå på folks;) :D :D :cool: Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 sveising av bakluke. bare å få tak i plate 1-2mm. kappe den til den passer inn i skiltinnfelinga.punksveisa du den,tett punkt rundt heile.(må passe på at de ikke blir for varmt,da drar du luka skeiv:( ) pusse,sparkle,pusse,sparkle.o.s.v. Har gjort de med luka på golfen min,skal lakkerest til uka, så håpe de blir bra:D Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 er som han sier.... punktsveis og sparkle... og ang badlook fra ingo så lykke til.... fikk en eks oppretter/smed til å tilpasse min så slik blir det til slutt og slik blir det bak :) legg merke til brukervennlig skiltplassering ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Meget fint arbeid ser det ut til...Men noen mener jg bør skjære ut skiltinnfellinga først så sveise inn plate deretter...(med tanke på invendig rust ol.) Men : nitewlkr ,har du tilpasset sjermene noe? såg ikke ut som det va så stort "glis" mellom sjerm\panser med deg? jeg takker for info som kan kommer til hjelp...gleder meg til jg blir ferdi;):D :D :D :D Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 jeg også skal til med badlook å clean hekk.. satser på å bli ferdig i løpet av vinteren! blir nok noen timer med sparkel/pussing ja! å når det gjelder panserforlenger i stål så har jeg ikke bestilt fra tyskland.. har tatt utgangspunkt i mattig sin plastforlenger (pluss egne endringer/forbedringer) deretter levert til en kamerat så er blikkenslager.. å etter noen timer med arbeid så skal nok passformen bli bra.. må bare finne meg et panser så jeg kan leke med.. bakluka e bestilt.. så det går nå litt på fram ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by Polo_gti16v Meget fint arbeid ser det ut til...Men noen mener jg bør skjære ut skiltinnfellinga først så sveise inn plate deretter...(med tanke på invendig rust ol.) Men : nitewlkr ,har du tilpasset sjermene noe? såg ikke ut som det va så stort "glis" mellom sjerm\panser med deg? jeg takker for info som kan kommer til hjelp...gleder meg til jg blir ferdi;):D :D :D :D Kun eget øyemåls justering gjort ca 30 min før avreise til hovedtreffet :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 nitewlkr: har du lixom "bare" skudd panseret så langt bak som muli lr? ;) for det er litt kiipt at sjermene kommer høyere enn "hooden" daa;) mnmn,vi får c...bilder kommer;) stay cool :cool: Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Den skiltplasseringen der er vel neppe godkjent, skal være lys på skilt.... Hadde også vært penere med den på fangeren :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 :D :D :D :D :cool: :cool: Les : SHOW??!!! ...Bmw eiere vet vel ikkje ka de er;) hehehe (dissing;p):D :rolleyes: Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Polo_gti16v :D :D :D :D :cool: :cool: Les : SHOW??!!! ...Bmw eiere vet vel ikkje ka de er;) hehehe (dissing;p):D :rolleyes: enige med bmw fyren asså.. ganske gjennomført polo (forutenom igjensparkling av lys hull i fanger) det skiltet såg veldig lite lurt o i følge meg.. men så hadde jo nitrwkl kun bilen 1 år.. så forstår atte han ikkje fekk gjenomført alt ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 nitewlkr sko det stå.. btw.. you got pm nitewlkr.. Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Ja da har jg solgt gamle lista mi og fått den nye;);)Gleeder meg til å bynne;) slenger ut ett par bilder oxo;) Men er det noen somm har peil på hvor jg kan få tak i "BLANKE" lykter...helt rundt? ikkje lexus... bilde av lista ;) og...... polo front -lista;( in-tuning.de bad look;) Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Skiltet inn i bakluken der da... Blir jo liksom clean look, men med innebygget skilt... Litt vanskelig om du kommer på "klippelisten" da:D Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Gou enige med bmw fyren asså.. ganske gjennomført polo (forutenom igjensparkling av lys hull i fanger) det skiltet såg veldig lite lurt o i følge meg.. men så hadde jo nitrwkl kun bilen 1 år.. så forstår atte han ikkje fekk gjenomført alt ;) Ny fanger kommer i løpet av nærmeste framtid, da vil skilt bli ifelt i fanger'n, i en Golf 4 utsparring. SKiltlys vil bli flyttet ned dit også. Kommer i tillegg utsparring til potta, så stussen får litt plass når sommeren kommer, og bilen skal ned ett par hakk i høyde igjen... SKiltet står idag veldig mye bedre plassert, nemlig i bakruta... Vet ikke om Sjonkel Politzei liker det, men det får bli han problem...inntil ny fanger kommer, har jeg "rygget i noen"! Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Peltz Ny fanger kommer i løpet av nærmeste framtid, da vil skilt bli ifelt i fanger'n, i en Golf 4 utsparring. SKiltlys vil bli flyttet ned dit også. Kommer i tillegg utsparring til potta, så stussen får litt plass når sommeren kommer, og bilen skal ned ett par hakk i høyde igjen... SKiltet står idag veldig mye bedre plassert, nemlig i bakruta... Vet ikke om Sjonkel Politzei liker det, men det får bli han problem...inntil ny fanger kommer, har jeg "rygget i noen"! [/quote¨] jeg også satser på å plast sveise inn en "skiltutsparing".. fra f.eks golf / polo 6N2 eller lignende.. satser på å få små skilter også.. men.. ting tar tid sick Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg