Gå til innhold

Påkjørsel

Ranger emnet

Cheron

Anbefalte innlegg

Tenk å oppleve noe sånt da gitt.......

En person legger en lapp på vinduet på en bil.

"Jeg har akkurat laget en bulk i bilen din, og de som så det skjedde, tror nå at jeg skriver ned navnet mitt og adressen min, så du kan kontakte meg.

Det gjør jeg ikke."

:D

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjedde noe lignende med meg da jeg var på jobb..

noen hadde bulket fangern min tidligere samme uka og noen på jobben hadde tenkt å ha det artig, så de skrev en veldig fortrolig lapp og la den under viskeren...

fant jo selvfølgelig bulken på fangeren å ringte opp nummeret..

de fikk seg en god latter på jobben.. men fangern min er fortsatt like bulket.. (ikke at det gjør noe da fangeren er en '84 cl bakfanger) :P

men kjipt likevel

[ ]1990 Scirocco GT2 1.8

[ ]1983 Golf GTI - Prosjekt

[x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og spiste lunch i bilen en gang og så en KJÆRRING som skulle lukeparkere, hu smalt inn i bilen foran, Peugot 607 og en MB E.klasse bak. Begge bilene flytta seg og det var tydelige merker i lakken. Hu kikka rundt seg og sneik seg unna.... møkkabitch..........

Men jeg tok fatt i penn og papir og skrev opp hva som hadde skjedd med regnr. på bitch-mobilen og la lapp under viskern på de forulykkede. Håper hu fikk mye stress....!

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cheron

Herlig!!!

Sånn det skal være... For plutselig er det noen som vraker kjerrene våres... Satan... Da blir det deng!

Ja, jeg kan være en kjiiip jævel..... ;) har godt utviklet rettferdighetssans og hater folk som stjeler/ødelegge andres verdier uten å gjøre opp for seg.

Hadde skrulla klint til bilen min og jeg hadde satt det og hu hadde sniki seg unna hadde det ikke tatt mange sek før hu sku liggi rett ut med labba i været.

Kjærring eller ikke, når det gjelder bilen min slår jeg uansett.

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :D

Originally posted by G60Turbo

Ja, jeg kan være en kjiiip jævel..... ;) har godt utviklet rettferdighetssans og hater folk som stjeler/ødelegge andres verdier uten å gjøre opp for seg.

Hadde skrulla klint til bilen min og jeg hadde satt det og hu hadde sniki seg unna hadde det ikke tatt mange sek før hu sku liggi rett ut med labba i været.

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

Du er så voldelig av deg :) Håhå.. Tenk om noen hadde laga bulk i Gti'n din.. Btw, har fått av alle klistremerkene og tatt grundig vask på Transporter'n nå.. fy faen for et slit.. Er den bilen noengang vaska siden 89? Blei bra nå da heldigvis, snart klar for et lag med lakk..

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider