Cheron Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Tenk å oppleve noe sånt da gitt....... En person legger en lapp på vinduet på en bil. "Jeg har akkurat laget en bulk i bilen din, og de som så det skjedde, tror nå at jeg skriver ned navnet mitt og adressen min, så du kan kontakte meg. Det gjør jeg ikke." :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 hæ? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 ja hæ?!?!? Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Noen som har gjort det med deg? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Nei... Ikke enda... Men tenk å oppleve noe sånt da! Satan... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 hehe, ja... men fortsatt litt morsom kommentar / melding da... "De som ser på tror jeg skriver navn og adresse, men det gjør jeg ikke" :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Må være det verste jeg kommer til å oppleve om jeg er så uheldig :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Har hørt om det. Ofte "populært" på store kjøpesentere. Kan ikke like sånne folk:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 skjedde noe lignende med meg da jeg var på jobb.. noen hadde bulket fangern min tidligere samme uka og noen på jobben hadde tenkt å ha det artig, så de skrev en veldig fortrolig lapp og la den under viskeren... fant jo selvfølgelig bulken på fangeren å ringte opp nummeret.. de fikk seg en god latter på jobben.. men fangern min er fortsatt like bulket.. (ikke at det gjør noe da fangeren er en '84 cl bakfanger) :P men kjipt likevel Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Dæven :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Satt og spiste lunch i bilen en gang og så en KJÆRRING som skulle lukeparkere, hu smalt inn i bilen foran, Peugot 607 og en MB E.klasse bak. Begge bilene flytta seg og det var tydelige merker i lakken. Hu kikka rundt seg og sneik seg unna.... møkkabitch.......... Men jeg tok fatt i penn og papir og skrev opp hva som hadde skjedd med regnr. på bitch-mobilen og la lapp under viskern på de forulykkede. Håper hu fikk mye stress....! Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Herlig!!! Sånn det skal være... For plutselig er det noen som vraker kjerrene våres... Satan... Da blir det deng! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Originally posted by Cheron Herlig!!! Sånn det skal være... For plutselig er det noen som vraker kjerrene våres... Satan... Da blir det deng! Ja, jeg kan være en kjiiip jævel..... ;) har godt utviklet rettferdighetssans og hater folk som stjeler/ødelegge andres verdier uten å gjøre opp for seg. Hadde skrulla klint til bilen min og jeg hadde satt det og hu hadde sniki seg unna hadde det ikke tatt mange sek før hu sku liggi rett ut med labba i været. Kjærring eller ikke, når det gjelder bilen min slår jeg uansett. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 hehe :D Originally posted by G60Turbo Ja, jeg kan være en kjiiip jævel..... ;) har godt utviklet rettferdighetssans og hater folk som stjeler/ødelegge andres verdier uten å gjøre opp for seg. Hadde skrulla klint til bilen min og jeg hadde satt det og hu hadde sniki seg unna hadde det ikke tatt mange sek før hu sku liggi rett ut med labba i været. Kjærring eller ikke, når det gjelder bilen min slår jeg uansett. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by G60Turbo Ja, jeg kan være en kjiiip jævel..... ;) har godt utviklet rettferdighetssans og hater folk som stjeler/ødelegge andres verdier uten å gjøre opp for seg. Hadde skrulla klint til bilen min og jeg hadde satt det og hu hadde sniki seg unna hadde det ikke tatt mange sek før hu sku liggi rett ut med labba i været. Kjærring eller ikke, når det gjelder bilen min slår jeg uansett. Du er så voldelig av deg :) Håhå.. Tenk om noen hadde laga bulk i Gti'n din.. Btw, har fått av alle klistremerkene og tatt grundig vask på Transporter'n nå.. fy faen for et slit.. Er den bilen noengang vaska siden 89? Blei bra nå da heldigvis, snart klar for et lag med lakk.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg