Gå til innhold

Stereo i Madamens nissan sunny. (budsjett bygg)

Ranger emnet

lavamakt

Anbefalte innlegg

God ettermiddag medmennesker:)

Da var tiden kommet for å oppgradere stereoen i sunny'n til min bedre halvdel.

Det som står i bilen for øyeblikket er en gammel clarion spiler som nekter å lese annenhver cd, og en "papirhøytaler" på 4x6" på en metall brakett i hver dør.

Noen som vet om brakett til 5,25-6,5" kan skaffes?

Jeg har donert min gamle Hertz es 250 sub og kasse, i tilleg til at alt av kabler, så det trenger ikke å kjøpes inn. Budsjettet er på maks 4000kr.

Jeg er usikker på om jeg burde kjøre høytalerene på spilleren eller på en forsterker sett i forhold til budsjettet.

Alternativene jeg har tenkt på er:

Headunit(gjerne med usb)

Høyttalere til dørene

Forsterker til sub (Brokoblet 2 kanaler, ca 200W 4Ohm)

Eller,

Headunit(gjerne med usb)

Høyttalere til dørene

Forsterker til sub og høyttalere (4 kanaler og brokoble 2 av kanalene)

Hva ville dere gjørt/kjøpt? Er det mulig å få til et ok oppsett for 4000kr?

Kom gjerne med tips til forsterkere, headunit og høyttalere, som passer til budskjettet.

Er også åpen for å kjøpe brukt!

På forhånd takk:)

Mvh lavamakt

2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X]

1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X]

1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallplata som, sitter i døra kan lett moddes, men jeg vil anbefale å bruke en tynn treplate å kappe ut en ring som passer! Det funker fett!

Kjører 5dørs sønni sjøl. :worshipnissan

Har en 10"pioneer sub i tett kasse, og en forsterkerkasse som kan stå ved siden av som passer perfekt baki mot seteryggen. Forsterkerkassa er modda noen ganger får å få plass til forsterkere på begge sider + vifte.

Du kan få hele sulamitten for 1000spenn hvis du kommer til stavern å henter det.

Du skal få en mutant-X 4kanals forsterker for 1500 også. Passer i kassa btw.

2500 der altså.. Så har du sub og forsterker i kasse som passer rett i bilen! Ferdig pruta:deng

Det hele er trekt i sort\grått:wonder: filt, men kunne muligens ha godt av en liten oppussing på dette.

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider