Teddy88 Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Hei.. lurer på om noen kan gi meg ett par fornuftige svar her.. har en FK motor med 531 topp og T3/T4 turbo med intern wg spørsmålet mitt er at. er det normalt at ladetrykket stiger litt med turtallet (4000 og opp) som en "peak" eller skal ønsket ladetrykk være like stabilt uansett ?? for uansett hva jeg gjør, så har jeg ett trykk som stiger.. Noen som vet ? Siter JEG FORSTERKER M90 GIRKASSER PM FOR SPM eller mail Gettoblaster@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Kina turbo ? byttet eksos huset ? Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 stramma wg klokka som faen? det som kan være er at den ikke får åpna opp nok, evt dårlig flow i wg huset, så den ikke får sleppt ut nok eksos.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Eksosen som "drar" opp wastegaten gir boostpeak. B230ft er også på rett spor Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 typisk når wg-staget er strammet for mye, eller belgen i klokka er defekt (lekker over ett visst antall psi/bar). Hadde sånn på 740'n.. bare når du passerte 3000 dro du plutselig opp mot 1,6 bar etz. Fjæra mi var såpas slapp at jeg måtte stramme masse på staget, og når jeg bånna fjæra i trykk-klokka, var det brått ikke no mer vandring der lenger... ergo stod wg-klaffen stengt HELE tiden. Haddde en jævla god respons da, men satan som trykket gikk til værs... og det var UTEN chip liksom:S Men, kjørte ikke gris med det...bare frakta bilen mellom jobb og hjem med liiiite gass :) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg