SubaruNorway Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Var på Bjerke og filma Galli og Solberg forige torsdag, håper dere liker filmen;) http://videos.streetfire.net/video/Bjerkeracet-2008_167436.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Var på Bjerke og filma Galli og Solberg forige torsdag, håper dere liker filmen;)http://videos.streetfire.net/video/Bjerkeracet-2008_167436.htm Det er vel ikke du som har filmet dette? Eller jobber du for TV-Media? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SubaruNorway Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Det er vel ikke du som har filmet dette? Eller jobber du for TV-Media? Det er meg jo, nope jobber ikke for Tv-Media. Hadde tillatelse fra arrangøren hvis det er det du sikter til.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Det er meg jo, nope jobber ikke for Tv-Media. Hadde tillatelse fra arrangøren hvis det er det du sikter til.... Syntes bildene i starten lignet veldig på det som gikk på NRK, men om du har filmet alt så er det veldig imponerende :-) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 bra film:) :D fikk jaggu litt lyst på Fiesta jeg nå:P hehe Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SubaruNorway Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Ja stemmer det, sto ikke så langt unna Tv-Media fotografen, ikke så lett unngå på et så lite område:p Tusen takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg