Gå til innhold

bmw turbo motor

Ranger emnet

poitdexter

Anbefalte innlegg

Denne hører jo egentlig til under kjøp og salg, men legger den ut er også:

Jeg vurderer å selge mitt påbegjynte turbo prosjekt.

Motoren er bmw`s legendariske 4cyl 2,0l (m10), borret til 2150cc(92mm). Med smidde mahle lav komp stempler. alle ringer og lagere er skiftet.

Veiv, råder stempler er veid og vektjustert, og den har store ventiler.

Den tåler minst 550hk uten å bytte noen innvendige deler.

Motoren selges uten turbo og forgassere/innsprut. Men er helt klar for at turbo kan settes rett på.

Den aldrig gått med turbo, og kun

en måned uten etter ombygging.

Vurderes solgt ved hurtig avgørelse 10 000kr. eller bud.

Motoren passer rett i 02/e21/e28/e30+++

Komplett forgasser turbo kitt kan følge med mot pris tilleg.

Har også et komplett injection system (keugelfisher) liggende.

Mvh

Adrian Leversby

98001188

Bayern Meister Werk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er en 1970 model 2002ti i sølv metallic.

Den har stått inne de siste 10årene etter den ble total restaurert.

Litt av lakken har flakket av på venstre dør, men ellers sitter den veldig bra sammen i fester osv. Ingen riper eller bulker, og har veldig fin krom på håndtak og lister med en strøken kromfanger bak. Det er turbo skjermbreddere og fanger, men kan kjøres uten fanger siden den er laget før det ble påbudt med fangere. Ellers er det et strøkent delskinn interiør med et veldig sjeldent sportsratt. 4:11 utveksling. Alpina look vinterfelger nesten nye pigg dekk og orginale sommer felger med gode dekk.

Den er nesten rustfri, noe som er ganske sjeldent.

Bilen er tatt inn fra Sverige og er ikke på skilter, men er fullt registrer bar per dags dato, og selvfølgelig uten importavgifter.

Jeg vurderer å selge den for på grunn av et nytt prosjekt.

jeg vil ha 20 000 kr for den ved hurtig avgjørelse, det er garantert

veldig billig for denne bilen, men jeg vil heller få solgt den så fort som mulig hvis jeg skal selge den nå...

Bayern Meister Werk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Heisann!

Har kommet over denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=355776&username=

Det er nyoverhalt motor,ikke skikkelig innkjørt enda...men er registrert som 320..men har 325motor,kasse og bremser...skulle få med 325 bakstilling også.

er henta ut 250hk ved 0,6bar.

men er usikker jeg...hvordan det blir,han sier det er litt rust på ene bakskjermen,og litt på kanalene..men ingenting alvolig..

noen som har forslag til framgangsmetode? tørr ikke kjøpe usett.

takk på forhånd

mvh

fattig student ;)

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZyWiz

Heisann!

Har kommet over denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=355776&username=

Det er nyoverhalt motor,ikke skikkelig innkjørt enda...men er registrert som 320..men har 325motor,kasse og bremser...skulle få med 325 bakstilling også.

er henta ut 250hk ved 0,6bar.

men er usikker jeg...hvordan det blir,han sier det er litt rust på ene bakskjermen,og litt på kanalene..men ingenting alvolig..

noen som har forslag til framgangsmetode? tørr ikke kjøpe usett.

takk på forhånd

mvh

fattig student ;)

mulig det er den linren her inne prøvde å selge for rundt 30k

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

jeg har en 325 i 86 mod som skal selges

den er nylakket hvit perlemor og nyoverhalt motor 89 mod motor

masse nye deler alt av bremser og bremserør og hjulager demper fjerer bens tank og pumpe.

har 16 tomms felger som følger med .er du innterisert kan du ringe Erik på 911 05902

og alt er rustbeskyttet innvendig og utvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider