Gå til innhold

Polo

Ranger emnet

Jkk123

Anbefalte innlegg

Nesj! Sålenge det holder samme høyde i forhold til bakken er det jo greit! Seriøst, dropp sideskjørt og bakfanger! Bakfangeren er jo så rein og fin, og det er jo det folket vil ha nå tildags! Noen overstyla sideskjørt og store bakfangere med mye gitter i, ser bare idiotisk ut etter min menining! Fast and the furius bilene er "sooo 90'"

Det eneste minuset etter min mening med Polo 6n, er hullene i frontfangeren. Er du litt handy, klarer du kanskje å sparkle dem igjen også, noe som er et billigere alternativ.

Bruk heller penger på å sveise panserforlenger, angeleyes og led-lykter. Forslaget mitt på forrige side, var veldig budskjettert.

Stereo:

Her burde du kanskje kontakte Klovnster på forumet. Han kan meget mye om stereobygging i Polo 6N. Han jobber også på innstallbay i tønsberg og hjelper deg garantert med utstyr og montering om det trengs!

Seter:

Det er jo tøft med color consept setene, men da mener jeg også at det bør være utført med skinn i interiøret ellers også. (girstangskinn, ratt etc.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette høres bra ut. Jeg har 17k selv.

Kunne tenkt meg litt mer hester ettersom det er 1.0.

Men er det merkbar forskjell på 50 hk og 65 hk ?

ja på så "lette" biler så har 15hk litt å si:)

Trur du skal slite greit med å dra det ut av en 1.0 motor uten større inngrep, correct me if im wrong..

Hadde du hatt 1.6 75hk så hadde det vært spennede å se utfallet med andre kammer og grenrør, eksos..osv

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja på så "lette" biler så har 15hk litt å si:)

Trur du skal slite greit med å dra det ut av en 1.0 motor uten større inngrep, correct me if im wrong..

Hadde du hatt 1.6 75hk så hadde det vært spennede å se utfallet med andre kammer og grenrør, eksos..osv

Tenkte på effektanlegg ? Leste en plass at jeg kan få 11 hk mer eller noe.

Luftfilter da ? hjelper det noe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nok neppe noe mer enn 2-3hk med effektanlegg desverre.. Filter hjelper ikke mere enn lyd, men er fett da ;) Effektanlegg kan faktisk på bilen til å gå dårligere (!) på små sugemotorer. Det er fordi motstanden i eksosen vil bli for liten og det vil tape effekt. Tror 2,5" vil bli overkill på en 1.0l. Hva er org rørdim?

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider