golf3-97 Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Hei! Da jeg kjøpte golfen min for ca 1 måned siden fulgte det med en ekstra "feature". Den noe irriterende alarmen, som skal si i fra at du må huske å skru av lysa når du åpner døra, peip nemlig hele tiden dersom motoren var i gang og man åpnet døra. Lyden kommer fra et rele over sikringsboksen. Dette ble etterhvert så irriterende at jeg i sinne nappa ut hele relet for så å se hva som skjedde. Husker ikke hvilket nr det sto på relet eller hvor jeg nappet det ut i fra. Er nå to ledige plasser til releer. Kan ikke skjønne at noe er anderledes annet enn lyden som forsvant. Stiller derfor følgende spørsmål; Hva annet styrer dette relet? Er det helt uproblematisk å la den forbli frakoblet? Alle svar mottas med takk! BTW: det er snakk om en golf 3 `97 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 det er uproblematisk og la det være frakoblet.. Har koblet det slik att ett lys blinker hvis nøkklene står i eller jeg har glemt lysene på. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg