golf3-97 Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Er det noen andre der ute som vet hva forbruket per mil i bykjøring for en golf 3 `97 1,6GL skal ligge på? Vet dette avhenger av kjørestil og lignende, men bruker tett oppunder litern på mila og syns det er litt mye. Har den versjonen med 100 hester. Er dette noe jeg burde sjekke/fixe/mekke? i såfall hvordan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thegolf3 Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Jeg har en 1.4l golf 3 94'. Jeg har måler en hel tank (blandet kjøring. bor i oslo så blir litt kø og bykjøring), og da bruker jeg mellom 0,7-0,75. Kjører ikke så veldig aggresivt, men er veldig blandet. Er ikke svar på noen av spørsmålene dine, men da har du ihvertfall peiling på hva en 1,4l bruker på blandet kjøring. Siter VW Golf 3 94' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Høres egentlig ut som litt mye, men er jo veldig avhengig av kjørestil. VELDIG avhengig. Dersom det viser seg å være mye kan det være flere ting som fororsaker dette, blandt annet; def LMM og def lambdasonder. Ikke alltid disse komponentene setter feilkoder selv om de er defekte... Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 forbruk avhenger veldig av kjøringen ja. jeg prøvde for morroskyld å se hvor lenge jeg hadde 1 tank om jeg kjørte fiiiiint. endte med 3 uker på 55 liter=) drar jeg på derimot så maks 1 Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 forbruk avhenger veldig av kjøringen ja. jeg prøvde for morroskyld å se hvor lenge jeg hadde 1 tank om jeg kjørte fiiiiint. endte med 3 uker på 55 liter=) drar jeg på derimot så maks 1 Kjørte du 21 dager og netter i strekk du da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 forbruk avhenger veldig av kjøringen ja. jeg prøvde for morroskyld å se hvor lenge jeg hadde 1 tank om jeg kjørte fiiiiint. endte med 3 uker på 55 liter=) drar jeg på derimot så maks 1 Blir værtfall feil å måle det på den måten, med mindre du kjørte 21 døgn i strekk, noe jeg tviler på :p Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Jeg har denne motoren, og bruker alt fra mellom 0.6 - 0.8 Fant ut at ACen drar litt, men det er endaværre om du kjører med vinduet åpent. Sjekk luftrykket i dekkene å vask bilen ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 har samme motor. 0,8 ligger jeg på blandet kjøring. Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg