iskrem Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Hei Jeg kjenner en kar som bor i Malaysia og som driver en bedrift med elektroniske gjenstander av alt mulig rart. Så da lurte jeg på hva som hadde vært mest interessangt for dere å fått importert til det norske markedet? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Kan du være litt mer spesifikk på hva slags elektronisk utstyr det er snakk om? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Hmm.. Er det snakk om elektriske bil deler? Stereo? eller andre ting som Tv,Pc osv... Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 kanteklipper som kan brukes som dildo.. det må gå under kategorien "elektriske gjenstander av alt mulig rart" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Hva du bruker kantklipperen din til trenger du egentlig ikke informere resten av oss om! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iskrem Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Jeg tenkte mest på lyd og dupedingser, men det er sikkert muligheter for andre ting også. Må bare vite hva som er av interesse. :P Kantklipper som også kan brukes som dildo? Kan jo alltids spørre, koster sikkert ikke mye å produsere nedi der heller. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg