Gå til innhold

Mannen greide å treffe DEN ENESTE lyktestolpen i nærheten

Ranger emnet

e-36 burnout

Anbefalte innlegg

Politiet på stedet tror at mannen har hatt veldig glatte sko. I det han skulle kjøre bort fra hallen, har trolig føttene glidd på pedalene og resultert i at han mistet kontrollen over bilen.

ALtså... Her sier politiet at "dakars mannen som ødela bilen sin og seg selv. det må jo ha vært fordi han hadde glatte sko!"

Men hvis jeg hadde vraka bilen i den eneste lyktestolpen på parkeringsplassen hadde politiet gitt meg bot for fyllekjøring og det som er.. :rolleyes:

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet sier selv at han har hatt glatte sko. Altså innrømmer de at han har vært uaktsom under kjøringen. Merkelig, det står ingenting om beslag av førerkort eller annen straff...... Han var vel kanskje litt oppi årene? :rolleyes: Da er det jo ikke så nøye......

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvordan faen kan du greie å la være å svinge når du har glatt sko?????

Og hvis han hadde abs??? Da hadde han jo greid å svinge uansett... tenk om det hadde stått en unge der :eek:

At sånne får lov til å beholde lappen mens folk som aldri har kræsja men mister den bare fordi man kjørte over fartsgrensa på en tom firefelts tørr motorvei....

nei det er norge på sitt beste :rolleyes:

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

offtopic: eller at man blir dømt for promillekjøring når man sitter i passasjersetet på en bil, uten nøkler og tenning....:rolleyes:

jeg ble nesten bøtelagt for å ha kjørt VELDIG fort når jeg stod på en parkeringsplass siden bilen min så ut som om den kunne kjøre grisefort..dette mens jeg hadde en 1990modelll toyota camry med 2,0 motor..hihihi.. skjønte egentlig ikke hvorfor de sa det..

men de ble oppringt (?) på radioen og kjørte videre uten å si noe mer....merkelig...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider