Gå til innhold

Hvordan få en Diesel til å gå bedre ?

Ranger emnet

Modmach1

Anbefalte innlegg

Originally posted by moldestuket

Hørte på K&N Filter på gøy, men det var bortkasta penger mente de.

Det DER har jeg hørt mange ganger as. Hva vet nå de? har de prøvd? da jeg skulle kjøpe K&N Filter på Pedersen Racing sa de akkurat det samme..kjører selv 1.6 bensin jeg da..men uansett..de sa det ikke hjalp noe på lyd og ihvertfall ikke effekt. Tja, det gir jo ikke akkurat mye effekt..men vil nå si at det fungerer ihvertfall bedre enn med vanlig filter! Lyden blir også bedre noe de hevdet at den ikke ville bli. så ikke alltid hør på hva forhandler sier.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo si den slik vis det hadde vært så lett og få mere effekt trur du ikke bilprodusentene hadde gjort det istede for og bruke milioner på og utvikle motoren bedre for og få mere effekt..

Alt på en bil er nok bygget for at den motoren som står det gir bestmulig effekt til normal bruk med det oppsette..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her snakker folk om at de bygger motorer etter ditt og datt..ingen som tenker på at de bygger motorer etter hva som er billigst? og tror noen at et vanlig papirfilter er satt inn for at motoren skal yte best mulig? etc etc..nei min teori er at de bygger motorer så billig som overhodet mulig fordi det er billige biler folket vil ha..klart, de bygger jo biler med litt mer heavy motorer også..men dyre biler er ikke så attraktivt for småbarn familien Karlsen som sitter med årslønn på 200k-300k hver..

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider