Tvåførr Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Noen som har en guid på justering av momentstag? Eller vet lengden på de med lesjøfors senk og koni? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 lengden vil jo ikke forandre seg noe, så fremt de ikke er justert! vet bare at mine momentstag (std) var ovale der foringene sitter.. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 lengden vil jo ikke forandre seg noe, så fremt de ikke er justert! Nei lengden på dem vil ikke forandre seg, er derfor han skal ha justerbare. Når man senker bilen så vil bakakselen stå litt lenger bak enn hvis bilen ikke er senka, derfor bruker man justerbare momentstag for å få akselen til å stå der den egentlig skal stå. Det enkleste er vel å ta å justere det med et 4hjulsmålingsapparat. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Nei lengden på dem vil ikke forandre seg, er derfor han skal ha justerbare.Når man senker bilen så vil bakakselen stå litt lenger bak enn hvis bilen ikke er senka, derfor bruker man justerbare momentstag for å få akselen til å stå der den egentlig skal stå. Det enkleste er vel å ta å justere det med et 4hjulsmålingsapparat. nei... vinkelen skal være motsatt av det fremre del er. jeg har IPD justeringsintruksene liggende, har lov av IPD å legge de ut også (etter avtale), men jeg har ikke en scanner her. Har på jobben :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 nei...vinkelen skal være motsatt av det fremre del er. Hva mener du med det? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg